Göteborgsbrudar 2008 del 2
nuuu känner jag igen dig Cristal! d pingade til i mitt huvud när jag såg din presentationsbild!
nuuu känner jag igen dig Cristal! d pingade til i mitt huvud när jag såg din presentationsbild!
Goddagen!
Idag är det soooool! Blev så glad när jag vaknade o d lös in genom fönstren..!
Nu har min slöja skickats, borde väl få en någon gång nästa vecka då *spännande*
dumma bt, har inte funkat på hela kvällen..
va d du Grund som frågade om slöjan?
Den e iaf ganska lång (en bit ner på ryggen) med swarowski kristaller.
Ska bli spännande o se den!
Har beställt pärlor oxå, så väntar på många paket nu=)
nu finns d bild i galleriet, den e inte jättebra bilden..
Nu har jag lagt in en bättre bild på slöjan, man ser kristallerna bättre..
Ne, har inte fått den än, väntar me spänning!
Imorn ska jag o fika me en kompis som e "ny"gravid, känns som d pluppar ut bebisar till höger o vänster!
Måste iväg o köpa mer tejp (va d går åt!!) till inbjudningarna så jag får färdigt dem nångång.. e typ 10 kvar eller nåt sånt..
Har en fråga till er alla:
Min moster ska gifta sig nu i feb o vi är inte bjudna, vilket är helt ok för mig. De ska gifta sig borgeligt o ha liten middag på resturang, så de närmaste är bjudna, typ syskon osv. Men vi ska ändå bara med på bröllopspresent, o d e sagt 250 kr per person.
Ska jag då lägga 250 från mig eller 500 från mig o sambon?
stenbruden - ja, eller vi lägger i en pott så har en person fått uppdraget att köpa..
det är 250 per person som jag fattat det, men måste verkligen sambon vara med på det? vi är ju inte ens bjudna på bröllopet, så eg ska vi inte behöva ge ngt överhuvudtaget?
Fast vi vill ju vara med, d e ju helt frivilligt, vill bara inte att folk ska tro att vi snålar.. samtidigt är 500 ganska mycke.. iaf för en student=)
ja... får fundera på d där.. ska höra me mor min o se va hon tycker..
svårt tycker jag! extra mycke när man själv ska ha bröllop..
tack alla!
Vi la 250 kr till slut.. känns helt okej.
Va kul o ses på lördag!
Grund - ska vi fixa ngt? förutom egen dricka? Du får hojta till!
Pratade me kompisen som oxå ska gifta sig i sommar, de hade hittat frimärken me nyckelpigor på=) ett tips till er som inte vill ha hjärtan *s* det var tydligen årets, så de borde finnas på de flesta ställen.
Blev ingen tejp köpt igår, så får vänta me de sista inbjudningarna, tur man är ute i god tid!
Amor - va d du som frågade om dikt?
jag tycker denna va mitt i prick för oss, tänkte prästen skulle få läsa den, eller solisten..:
Måhända är han den ende i världen som tycker sig veta att hon är den underbaraste kvinnan på jorden.
Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är i varje liten sak han gör och i varje liten tanke.
De tycker sig höra en underton av godhet i allt vad den andre säger och tror att de flesta kanske missar det.
Och de förstår inte hur man kan passera den andre utan att förstå att man just passerat den finaste människan i världen.
Han har förstått, hon har förstått - därför är vi här idag.
Men jisses va ni har skrivit idag!!! blev så sur när jag inte kom in här på TRE timmar!! dumma bt..
Men jag har varit jätteduktig idag=)
Ringt kyrkan o frågat om man får kasta ris, d får man
Frågat om de har piano till solisten, d har de
Ringt om lokalen o ja vi får se den innan, bara o ringa ngn dag innan
Frågade om d finns ngt klockslag då vi ska va ute ur lokalen på natten, nej, vi kan va där dygnet runt om vi vill *s*
weee!
ja just d, välkommen fru M! (d kommer bli ditt nya nick här, orkar aldrig skriva ut hela ju! *s*)