Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

hehe mmm brevbäraren kom med sin lilla moppe nu utanför, så vi får väl se!!!!e som ett litet barn...

• Majsis2008

Förresten har vi bestämt nåt nytt datum för nästa träff? vet d var uppskrivet nu på två datum men blev d nån majoritet på nån ännu? Jag behöver få id+eer, jag ligger ju lite efter, med festprogrammen....ska ju göra det nu har jag bestämt, mannen tycker d e onödigt, men tycker d blir ett bra minne eftersom vi inte ger några andra små gåvor sen och så får man lite samtalämnen och så....

• Majsis2008

Morr ingen avi, men kan man gå till posten och kolla om d ligger där om man har kollinumret?

• Majsis2008

Jag kom på att den 26 kan jag inte, ska på dop då...men den 2:a kan jag...

• Majsis2008

MrsD!
    Gissa vad jag har liggandes på köksbordet!!!!!?????AAAAAAAAAhhhhh
    den är så fin!!!!!!
    Dock inte provat ännu, men alldeels strax, usch tänk om den inte passar....

• Majsis2008

hehe....tänk om jag inte vill visa mig i den förräns 31 maj då???hahaha

• Majsis2008

Nu har jag provat den, den passade!!! lite stor upptill men det går och fixa med en nål eller nåt

• Majsis2008

Ja, det känns helt underbart att den e hemma...dom småjusteringar som behövs fixas nog med säkerhetsnål och så....nu ska jag bara hitta en korsett med tänkte jag...

• Majsis2008

Hej hej tjejer.

Ja barba, det är skönt att den är hemma efter llt väntande, dock lite småjusteringar som ska göras, men d löser svärmor eller mamma....

Jag ska ha röda rosor blandat med nån annan och så lite grönt tror jag. Blir nog snuggast med en liten bukett....får se vad min svägerska kan hitta på, annars får jag beställa en i sista sekund...

Jag vill ha mitt paket från panduro med så jag kan börja med mina inbjudningar igen....vel Malin, det är jag....

• Majsis2008

Ja, denna gången SKA jag vara med

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2