Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

jo sant....men jag känner att jag vill gå ner lite innan så kanske d finns större chans d blir rätt

• Majsis2008

hehe....japp imorrn körs d igång...för idag har jag redan matlåda med till jobbet...men ska göra soppan idag så den är klar...

• Majsis2008

Hehe...ja, d blir man lätt, jag e mer godissugen idag, försöker mätta d med vatten...men inte riktigt lika sött haha

• Majsis2008

Nu är soppan gjord i alla fall, den är väldigt mättande...och nu ska jag ut med hunden i skogen i 40 min...så skönt och ha han ibland så man kommer ut...

• Majsis2008

Nu är soppan gjord i alla fall, den är väldigt mättande...och nu ska jag ut med hunden i skogen i 40 min...så skönt och ha han ibland så man kommer ut...

• Majsis2008

vi ska oxå ha band, men dom e nog vanligt vita...hoppas jag hinner tvätta och putsa bilen dagen innan bara haha...

Tack, bra och veta amor...men jag ska nog klara d....

Ni som varit på gilda skolan, när man gör en sån ansiktsbehandling så finns d en med ögonbrynsplockning...har ni provat? e dom duktiga? jag kan nämligen inte plocka själv haha...e helkass på d....

• Majsis2008

hej tjejer!
    Då är d dags för nya dieten, d går bra, men man e hungrig hela tiden, men d e inte så konstig när magen e van vid mycket mat...

31 maj 2008: japp jag ska ha frissankankomma. Så d e redan uppbokat på morgonen haha..

jag ska kolla underkläder, blir nog korsett med lite upplyft så urringningen blir snygg...men ska nog inte ha strumpebandhållare och sånt, d känns inte bekvämt...

gud vad pengar ni lägger på ringar....för dom priserna får man ju en jättebra resa....själv har jag tänkt max 5000....

• Majsis2008

hehe man började ju känna sig ensam, fast klart, jag jobbar ju inte på dagarna..

• Majsis2008

usch då astriden...d låter inget vidare, inte haft ont i blindtarmen ännu peppar peppar....

fyy den var inte god soppan....hmm vad ska man göra då istället?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2