Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

jag ska prova att hälla i mer vatten och vixa det...för just nu e d konsistensen som gör den äcklig...

• Majsis2008

åååh blir så frustrerad av all väntande jämt, vill ju ha mitt paket från panduro så jag kan göra mina nya inbjudningar....inte sagt nåt till m2b att jag ska göra om dom dock...kanske jag borde...

• Majsis2008

mm den lät god...jag mixade den nu, och då ser den mer ut som soppa, så då hoppas jag jag kan få i mig den...

• Majsis2008

åh sån kräftig smärta med äggledarna känner jag igen, ett tag trodde jag d var fel på mig...men d kom 2 månader efter jag slutat med p-pillrerna...men nu verkar d bli ordning på d...

• Majsis2008

goddag allihopa...strax in till stan till optikern, hoppas d inte är mycket trafik....jag tänker ge upp den soppan och äta annan...fy fan vad äcklig den var....31 maj 2008: ät den som du tipsade om istället....
    jag sk äta champinjon soppa på jobbet idag, och nåt mer ordentligt till lunch, och sen gröt till frukost varje morgon....

jag vill med skriva ut mitt, men d e inte klart plus jag har ju inte fått pappret som ska vara runt om så jag kan prova och se hur det ser ut...

• Majsis2008

nej men jag vill bara äta nåt som får magsäcken och krympa lite, jag har sånt naturdiet pulver med....men d e tråkigt i längden, men får se sen....jag e så trött på att allt sitter som korvskinn på en så nu har jag gett mig fan på d....

guuuuuud vad sega panduro e på att skicka sina paket....morr...

• Majsis2008

Hur många av er har tänkt sån Secret Box fotografering? Det hade varit en kul grej och göra...men sen om mannen uppskattar d vet jag inte hehe

• Majsis2008

hehe ja så tror jag med...vill ju hitta på nåt mer till han i morgongåva än den där boken jag fyllt i, en kärlekshälsning...men han använder inga smycken och så, får nog bli en klocka om han inte köpt en innan vi gifter oss...

• Majsis2008

fast såg nu att man bara fick köpa ett 2 pack för d priset....

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2