Inlägg från: Långserud |Visa alla inlägg
  • Långserud

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Godmorgon!

Astriden: Va roligt med vinklubb, det är på min lista över intressen som jag skulle vilja börja med. Får man fråga vilken ålserstruktur det är på de i din klubb? Skulle helst vilja hitta en med folk i ens egen ålder å vad ska man säga, stil! hahahaha låt helt pucko men förstå mig rätt. En av mina kollegor är med i en men de är 50 + å delvis så är det en grej jag skulle vilja göra för att träffa nya väninnor, inflyttad som jag är! Oj långt inlägg!

Vad det någon som ville ha nr till det coverband som jag nämnde? Kan jag få maila er på ngt sätt, vill ej lägga ut nr för allmän beskådning!

Ha en go dag trots regnet!

• Långserud

Astriden! Oj va roligt och vad snäll du är som bjuder in!
    Jag är gärna med. Meddela var, när och hur!

Suck, varför alltid megamkt kaos mkt att göra på fredagar?

• Långserud

Hej igen!

Astriden: Du har meddelande i din gästbok!

• Långserud

Ngn som ville ha coverband tipset? Skicka era mailadresser!

• Långserud

Hej hopp!

Ett inlägg från mig!

Skoj det ska bli på lördag! Som förvirrad värmlänning vet jag inte hur jag ska hitta (måååste köpa en GPS) men det löser sig!
    Vad ska jag ta med? Mat, godis, dricka?

Ringen ja....kan ta den storyn på lördag! Känns dock såååå tomt utan ring, får titta och njuta av era!

• Långserud

Ska bli toppenmys! Efterrättsprovning låtrer nice!
    Återkom om du vill att man ska ta med ngt förrutom dryck + bröllopsgrejs!

Skoj skoj ska det bli!

• Långserud

Hej hopp!

Jag köpte min klänning på Renmanns efter att hela hösten varit rådvill å inte hittat ngn men fick toppen toppen hjälp på Renmanns! Helt underbara!

Gå dit! Ta med ngn, sitt å titta i broschyrerna som finns, peka på de som ser intressanta, be dem plocka fram dem eller liknande å sen prova prova!

Lyyycka till!

• Långserud

Hej hopp!

Ojojoj vad roligt det ska bli imorgon! Ska dock ha mor dottermys på stan hela dagen och ta med mamma till Renmans så hon får kika på klänningen så jag kan inte ta med så mkt e-som drar direkt till Grund sen, blir ex på inbjudningarna etc å drickbart som rymms i handväskan!!

Men alldeles alldeles säkert att inte ska ha med ngt ätbart?!? Snälla Grund, du menar väl inte att du ska stå å göra massa efterrätter!? Får dåligt samvete!

Skoj ska det bli!

• Långserud

Hej hopp!

Ska bli skoj ikväll! Vet dock inte om jag hinner till kl.18:00 utan kommer nog snarare vid 19:00, hoppas det är ok!

Ha en bra dag!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2