Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

jösses....jag har inte tatt ledigt veckan efter, ska bara vara ledig 2 dar innan typ, e ju alltid ledig på fredagar ändå...

åååååhhh vet inte vad jag ska ge min älskling i alla hjärtans dag present....behöver inte va romantiskt....han har ju beställt nåt tv spel eller nåt till mig och ett till sig själv....vet inte vad jag ska hitta på....

• Majsis2008

för övrigt hade jag tänkt föreslå att vi skulle åka kolla på ringar...men d lär vi inte hinna nu, får se om vi kan göra d på dagarna denna veckan...

• Majsis2008

hehe bara för d så kom han upp nu...

• Majsis2008

kan inte på onsdag, veckodagar e kasst för mig....men hoppas ni får kul...

• Majsis2008

Godmorgon

hur lång tid brukar d ta att få sin ring? menar vi har ju inte ens varit ute och kollat på någon, får se om vi kan göra d på torsdag eller i helgen....

vet inte alls vad man ska ge sin älskling på alla hjärtans dag, har ingen fantasi alls...känner mig jättetråkig...

känner mig tråkig med att jag aldrig kan vara med på era grejer...men men så e d...

• Majsis2008

åh jag vet inte vad jag ska göra....
    fattas en adress på mina inbjudningar, till min kusin som nyss flyttat ihop med sin tjej...och jag kan inte få fram adressen, min moster har den inte heller...vet inte vad jag ska göra...ska jag skicka det till hans gamla adress, vet dock inte om han har eftersändning....eller ska jag skicka d till hans mamma så får hon skicka d vidare?

• Majsis2008

jag har ju frågat han...och han vet ju inte själv vart han bor...låter konstigt men d gör han faktiskt inte...

• Majsis2008

Ja, jag tycker d med...jaja jag får se, på onsdag ska dom skickas, nu har jag snart med bara 100 dagar kvar hehe

• Majsis2008

hehe ja du har ju mindre än 2 månader kvar snart....

nu har jag köpt lite grejer till sambon i alla hjärtansdag present. eller en grej. Är en glasros i en ask som ser ut osm ett hjärta, under locket står d love you always, fick tipset här...

men vill hitta på nåt mer....

• Majsis2008

hehe d e ju inte så konstigt...själv längtar jag lite till att kunna få göra saker mer än vad man kan nu...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2