Göteborgsbrudar 2008 del 2
Jo, men d ska vara genomskinliga...och inte så jättestora....ska se vad ikea har när vi åker dit idag...
Jo, men d ska vara genomskinliga...och inte så jättestora....ska se vad ikea har när vi åker dit idag...
godmorgon glömde jag skriva....
vad tyckte ni om melodifestivalen igår? Jag tycker andra generetionen och hon la nicole bara var kassa. och sen var det så gött att divan Carola inte gick vidare direkt...hoppas svenska folket har tröttnat på henne....
Idag blir det Ikea som sagt, såg igår när jag var på allum att dom börjar få in massa vita skor i butikerna, ska ge mig ut och kolla sen när man fått lönen...
ja stjärnins, jag håller med sannas låt var bra....
om ni nångång e ute och kollar skor och ser ett par vita mormorskänger, inte jättehöga, säg till mig, tror d kan passa till min klänning vet inte vad man ska ha för skor alls...
god morgon tjejer.
Vaknade kvart över fyra idag, sambon e ju så förkyld så han snarkar som fan...stackars både mig och han....
Känns så mysko att allt inför böllopet typ ligger på is nu, man kan ju inte gö så mycket innan man vet hur många som kommer...är rätt bra att ha bordsplaceringen någolunda klar och sen innehållet på festhäfterna är ju bar aoch trycka ut.
men jag vill hitta vita mormorskängor som inte är så höga!!!!
fast nu hittade jag ett par andra sor som jag ska se om dom passar med klänningen, och om det blir så mycket högra än älsklingen, annars får jag skicka tebaka dom
2580....det är bara att skriva här om allt och inget. vart ska ni gifta er? och när? Hur långt i planeringen har ni kommit.
välkommen
Astriden, har du bekräftat bokningen ännu om möhippan, för jag vet inte om jag har råd med så mycket pengar...ska även ha tjejkväll för kompis denna månaden...kanske kan vara med senare på kvällen bara?
och har du redan bokat så får jag vara med hela dagne och försööka fixa fram pengar på nåt sätt.
håller med 31 maj. jag hade hellre gift mig borgeligt på en plats som e speciell för er båda och sen göra den som ni själva vill
God morgoon, usch kan inte solen vara framme jämt, man blir mycket piggare...
sorry astriden att jag ställde till d, men d blir för mycket pengar för mig, försöker spara så mycket som möjligt till bröllopet...