Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

godmorgon tjejer.
    Då var det helg....fick ett litet paket redan igår på kudden...han hade skrivit ett fint meddelande på och jag blev så glad. Hoppas nu att mina grejer hinner fram idag annars får jag ge honom nåt annat....

Har alla tänkt åka redan samma år som ni gifter er på bröllopsresa?

Åh nu väntas det snart tvätt, jippie....NOT

MrsD, jag tycker du ska köra på tipset med stand up kvällen, Johan Glans är ju bara för rolig

• Majsis2008

nu ska ni få höra nåt som jag skäms över, alla inbjudningar är ju framme...MEN datumet har kommit bort när jag gjort om texten, allt annat står förutom datumet...morr på mig för att jag har så bråttom....

jag tycker d låter som en bra dag astriden...

• Majsis2008

jo d e sant...men känns lite typiskt mig, men men två som ringt och sagt dom kommer i alla fall

• Majsis2008

ja, klart d gör...dom flesta vet ju om det som tur är...

• Majsis2008

provsminkningen gör jag typ en månad innan bröllopsdagen, så hon vet om jag ska komma in tidigare och färga håret och så

• Majsis2008

hej tjejer

längtar oxå till bebis, gjort länge, samlar massa bebisgrejer redan då vi ska börja snart....vet inte kanske blir snart med då det hände en olycka för 1 vecka sen...vi får se om d blir nåt av d hela..tror inte d tar så snabbt men får se...

redan 10 st som sagt dom kommer...bara 20 kvar typ...

• Majsis2008

mailat dig astriden....

har tvättat bilen nu, fy vad smutsig den var.

jaha vad ska man göra i helgen då? verkar osm d inte kommer hända nåt denna helgen heller.....suck. Kompisarna e fan så tråkiga....och jag orkar inte dra ihop nåt längre när det är så många som bangar ur...

• Majsis2008

Godmorgon tjejer. Uppe tidigt på en lördag, men sen la jag mig tidigt med. Kände på mig att nåt var fel, och det var d. Olyckan som hände blev inget resultat så nu kan jag surpla champagne på bröllopet hehe...

vart kan man hitta glasstenar? blomsterffärer?

måste hitta skor snart känns det som, vill ju vara klar med alla mina inköp till mig så jag har d på det torra...måste be mammorna kolla sen hur man kan lägg aupp klänningen, får vänta tills svärmor e hemma från thailand, nästa vecka har dom varit där i 4½ vecka.....vart kan man hitta korsetter och så i Göteborg som inte är hur dyra som helst utan bara håller inne och pushar upp lite...

• Majsis2008

ja d e lagom, jag vill näastan ha ännu mindre...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2