Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Hallå allihop!

Tack snälla ni för alla gratulationer! Det värmer!!
    Anneberg ligger strax norr om Kungsbacka och vi flyttar senast 15 mars.. Men de ville ut tidigare och vi vill in tidigare så alla hoppas på en snabbare inflyttning Det hänger ju på när de kan få tillgång till sitt nya ställe, det är en gård så det tar ju en stund att tömma..

Ja Amor det är verkligen en otrolig känsla!!! Nu vet jag också hur det känns...

I helgen var det jobb på lördagen och sen julbord med jobbet, vi hade kanonkul MEN efter maten blev jag jätteillamående och fick "köra buss" lite.... Jag hatar verkligen det! Så jag antar att det var nån skit i maten som jag fick i mig. Men det gick snabbt över sen så hela kvällen var inte förstörd iaf. Har lite äckel mot bufféer nu Tänk va mycket bakterier det är på alla julbord, BLÄÄÄ!

Nu är min m2b sjuk, jätte förskyld och ont i halsen.. HOppas verkligen att det är över till jul, Ska han smitta mig så får han göra det NU

Hoppas alla klänningsproblem ordnar sig för er snart!! Vi har inte hunnit tänka så mycket på bröllopet nu det sista, har bara vart hus denna veckan men vi ska nog komma ikapp sen i mellandagarna. Då ska vi vara lediga
    Tänkte sitta med alla texter!

• stenbruden

Hej allihop!
    Tittar in snabbt, ska åka till stugan nu, hinner inte läsa allt.. Jag är jätte sjuk nu lagom till jul... Men har köpt allt som bara går på apoteket..

Ville bara önska alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!
    Vi kommer att vara borta mycket så det blir nog inget BT på ett tag.
    Hoppas ni får en underbar vecka allihop!

Massa julkramar!!!

GBG-brudars gemensamma HIPPA
    8/3
    Astriden
    Barbabruden
    Amor
    Grund
    Majsis
    MrsD
    Stjärngudinnan
    Stenbruden

Måste kolla de andra dagarna senare.. Vet inte alls hur det blir med flytt o allt som händer..

• stenbruden

Hej alla brudar!!

Nu va det lääängesen jag var här inne så jag har nog missat hur mycket som helst... Har haft häckenfull med allt annat och börjat packa hemma när jag får tid över..

Hur mår ni allihop??

Jag har beställt klänningen nu så den är på G. Känns jättekul, spännande och nervöst Det blev den som är mitt galleri till slut!
    Inbjudningarna har vi skrivit texten till men inte tillverkat än. Ska köpa allt papper o så imorn tror jag..
    Snart är det dags att träffa fotograf och gå igenom menyn med Aspenäs. Så nu blir det nog mer fart på planeringen!

Det skulle nog ta en hel dag att läsa ikapp allt så har det hänt något stort/speciellt som jag har missat?

• stenbruden

Majsis

Jättefint diadem!!! Vilken toppen sida!

• stenbruden

Hej Amor!
    Ja det var ju ett tag sen nu...
    Ja träffen har jag missat! Ska kolla!

Den som finns i mitt galleri..

• stenbruden

Bra idé det här med att göra en liten musik lista!

Har nog tipsat om det förut men gör det igen ang naglar..

Jag går hos Young Nails på magasinsgatan.. Om man inte har långa naglar så börjar man med en tipp men sen när den egna nageln har vuxit ut så fortsätter man bara att förstärka med massa.. Så det är bra att börja i god tid om man har korta så blir dom jättefina till bröllopet! Det ör ju ovant i början med långa om man är van vid korta men man vänjer sig jättesnabbt..

• stenbruden

Hej o tack Astriden

Det stod 6-8 veckor men jag skulle få närmare lev besked denna veckan..
    Ja stugan (bastuhuset som brann) är i stort sett klar nu, bara lite grejer på utsidan som måste fixas sen ska den säljas till våren..
    Vi flyttar till huset i mitten av feb verkar det som, ska bli så himla kul och skönt!

Nu måste jag sticka till kund, ses kanske senare eller imorn!
    Kram till er alla!

• stenbruden

Hej!

Är det någon av er som har tips på vart man kan hitta en polaroid kamera? Till ett hyfsat pris... Vi tänkte att när vi fotas efter vigseln så ska gästerna fotas med polaroid och sedan sätts det in i en gästbok ihop med några rader från alla. Kul att ha bild på alla gäster i fina kläder, mer porträtt ihop med hälsningar tänkte vi.. + att sen när festen kommer igång så blir det lätt bilder när folk sitter i klungor osv.
    Vad tror ni om det?

Astriden
    Vad är det som har hänt med din moster? Jag har ju missat så mkt..

Jag har fått ett meddelande i min inbox från bröllopssidan och när jag läser det så är det från en "fat lesbian" med länk till en porrsida!!!! Har ni vart med om det här på BT???? SJUKT!!!!!
    Det stod bara nice site...

• stenbruden

Astriden - nu läste jag lite mer och såg vad du hade skrivit om din moster.. FY va trist!!! KOnstigt att det helt plötsligt passar att vilja umgås när det är bröllop...

• stenbruden

Ja det förstår jag.. Men försök att inte låta det förstöra för dig! Jag kommer få det där problemet sen oxå är jag rädd med pappa... Jag berättade ju lite när vi sågs på bryggan om du kommer ihåg... Jag ska inte bjuda honom och det lär han ju inte tycka om men precis som med din moster - passar det inte att vara med i det dagliga livet så är det ju konstigt att man ska behöva bjuda bara för att det är bröllop! Man vill ju dela dagen med dem som man trivs med i allt annat också..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2