Göteborgsbrudar 2008 del 2
Hallå allihop!
Tack snälla ni för alla gratulationer! Det värmer!!
Anneberg ligger strax norr om Kungsbacka och vi flyttar senast 15 mars.. Men de ville ut tidigare och vi vill in tidigare så alla hoppas på en snabbare inflyttning Det hänger ju på när de kan få tillgång till sitt nya ställe, det är en gård så det tar ju en stund att tömma..
Ja Amor det är verkligen en otrolig känsla!!! Nu vet jag också hur det känns...
I helgen var det jobb på lördagen och sen julbord med jobbet, vi hade kanonkul MEN efter maten blev jag jätteillamående och fick "köra buss" lite.... Jag hatar verkligen det! Så jag antar att det var nån skit i maten som jag fick i mig. Men det gick snabbt över sen så hela kvällen var inte förstörd iaf. Har lite äckel mot bufféer nu Tänk va mycket bakterier det är på alla julbord, BLÄÄÄ!
Nu är min m2b sjuk, jätte förskyld och ont i halsen.. HOppas verkligen att det är över till jul, Ska han smitta mig så får han göra det NU
Hoppas alla klänningsproblem ordnar sig för er snart!! Vi har inte hunnit tänka så mycket på bröllopet nu det sista, har bara vart hus denna veckan men vi ska nog komma ikapp sen i mellandagarna. Då ska vi vara lediga
Tänkte sitta med alla texter!