Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Astriden
    Ja det är klart, det förstår jag... Hoppas du blir bra snart!

Då har ni tänkt som vi med My.. Jag tror att det blir bäst. Hur gör ni med foton på M innan vigseln? Ska hans bestman ta foton då? Lite klurigt tycker jag, känner mig lite ego när jag vill att hon ska vara hos mig innan

Just det ja, grattis till vinsten. Jag haer blivit sminkad i Nordstan en gång.. lite pinigt är det tills dom har kommit en bit men det är kul!!!!!

Stjärnis - ja vi får väl snacka ihop oss om hippan snart! Va skönt att ni är klara med inbjudningarna! Känns som att vi är bland de sista med det... men det är på G! Ska försöka pyssla på kvällarna denna veckan.
    Mmmm bebisar kan vara kluriga, får igång moderskänslorna

• stenbruden

Brudar!

Behöver lite hjälp med en sak! Brudföljet... Vi ska ju gifta oss borgerligt som ni vet och det blir med sittplatser och en gång (som i kyrkan)
    Min m2b kommer att stå framme vid VF med sin bestman och jag ska gå in med min pappa. MEN vad gör vi med tärnan??? Känns lite trist att hon ska gå själv? Har ingen aning om hur man brukar göra i ett sånt här sammanhang...
    TIPS???

• stenbruden

Men jag har ju bara en tärna... Är det vanligt att en tärna går ensam?

• stenbruden

Hej tjejer!

Hippan låter toppen!! Tacos e ju perfekt!!

Har mycket idag så hinner bara titta in en snabbis...
    Vi träffade My (fotografen) igår och det kändes toppen! Så nu är det bokat o klart, skönt!
    Hon var jätte mysig och kändes väldigt spontan o öppen, perfekt! Hörde att du skulle träffa henne också snart Barba! Vi fick se "dina" bilder Astriden som du hade plockat fram Vi tänker nog ungefär samma!

• stenbruden

Hej!!
    Har också haft problem att komma in här.. morr!

Barba - det var jag som har träffat My också.. Du behöver inte vara orolig! Jätte trevlig!

Jag vill gärna vara med den 8/3
    Astriden - Nina
    Grund - Maria
    Barba
    Mrs D - Ida
    Långserud- Catrin
    Majsis- Malin
    Cristal
    Carinokenneth - Carin
    Amor - Veronica
    Stjärngudinnan- Erica

Hörrni ni kan väl hålla hippan uppdaterad här också, jag har inte FB...

• stenbruden

MEN glömde ju skriva in mig

Jag vill gärna vara med den 8/3
    Astriden - Nina
    Grund - Maria
    Barba
    Mrs D - Ida
    Långserud- Catrin
    Majsis- Malin
    Cristal
    Carinokenneth - Carin
    Amor - Veronica
    Stjärngudinnan- Erica
    Stenbruden - Linda

• stenbruden

Oj det lät ju toppen!! Missade det tipset förut!

Vart ligger det där Prickig katt?? Gör de allt möjligt eller mera av en viss stil?

• stenbruden

Dit ska jag gå på nån lunch o kolla! Ligger ju precis runt hörnet från jobbet, perfekt!

• stenbruden

Kom heller inte in på BT på hela dagen igår..

Jag ska till mässan på söndag först, lyckat till ikväll Astriden!!!

Jag puffar lite för Långseruds frågor! Är också fundersam där..
    Vilka var det mer som skulle gifta sig utomhus? Hur gör ni med musiken under vigseln?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2