Skönt att ni verkar överrens om att det är ok för mig att köpa en ny överdel! De flesta av klänningarna är hela och då är det svårare att ändra något större. Till den i lördags sydde jag på ett band med swarovskikristaller runt urringningen och la till ett sidenband runt midjan.
Ser alltid till att jag fotas innan jag går hemmifrån men jag orkar inte släpa med mig kameran på balerna, då litar jag på att jag fastnar på någon annans foton.
Lite bilder från olika baler ligger på facebook. Har inte hunnit lägga upp något eget från iår ännu, men några har addat mig på bilder så de finns i mitt galleri.
Margaux
Nobel är indelat i 3 delar, i år ska jag inte på själva middgen utan bara på själva festen. Ett komplicerat system men praktiskt.
Gemma
Massage varje kväll, låter som om du och jordnöten blir ordentligt ompysslade!
Med så runtresta gäster är det faktiskt en helt annan sak, då ville de nog också verkligen ha svenska saker som glögg mm. Flera som säger att IKEAS utbud är annorlunda utomlands, mer annat så att alla svenskar ska kunna hitta "vanliga" saker till högtider mm. Kul att glöggen hos er kostar 55 kr, det är ju nästan som här!
Är otroligt imponerad av att du i det närmaste är höggravid och ändå orkar traska runt så mycket med dina gäster. Det tyder på att jordnöten troligtvis inte kommer flera veckor innan beräknat, men det är ju ingen garanti.
Låter som dina gäster fick ett väldigt trevligt besök hos er, blir alltid så sugen på att åka ner till kina när jag hör om allt som finns, beskrivningarna är så målande och lockande! Idag regnar det inte (ännu) vilket alltid är något, mer eller mindre öste ner hela dagen igår...
Så om man skickar en bild till din skräddare med egna mått, funkar det? eller behöver de orginalplagget framför sig?
Det är glamour, att ha så mycket gravidkläder att du inte hunnit använda alla, många lever mer eller mindre i samma under hela gravititeten. Du får skicka dem vidare till nästa i tråden som börjar ruva eller så...
Så hoppas jag att du inte får din väns förkylning, aldrig kul att att vara sjuk!