För mycket är aldrig tillräckligt.
Izunia
Skönt att ni äntligen har fått bilderna, tråkigt att de fortfarande inte var precis som ni ville ha dem men nu slipper ni förhoppningsvis ha något mer med den firman att göra - någonsin igen! Ångrar lite i efterhand att vi inte gjorde en bok av våra bilder, album är fint och så men en bok hade varit roligare. Hur känns det att hamna på marken nu? Tycker att det låter som ett bra företag du jobbar för som har en plan för sina gravida.
Hur funkar det med tandläkaren nu, för vist röntgar de inte gravida?
Margaux
Låter som en idealstorlek på baby om den skulle ut vanliga vägen. Hittade du några söta kläder?
Hur kommer det sig att du pluggar spanska, ska du åka ner och hitta en vingård?
Gemma
Vad skönt att se många så bra exempel på att allt kan var hur idylliskt som hellst med baby, tror du kan behöva det för att väga upp den hemska sjukvårdsbiten och tänka på nått annat.
Jag vet inte vad det beror på att de har såriga nipplar, tror du att det kan vara så enkelt som bristande sjukvårdsundervisning? Det måste jag fråga nästa gång jag träffar någon av dem. En av tjejerna jobbar iof på förlossningen själv men hennes som fick tänder tidigt så det är därför hon använder skyddet nu.
Förlänger ni kontraktet 1 år till så kom ni ju ha en 1 årig jordnöt när det är tid att åka hem. Passar väl bra med era planer om att den ska få "äta gula blommor" i lugn och ro. Hörde härromdagen att min väninna kände sig som en dålig mamma för att hon hade bebin med sig in i Gallerian. På Bvc hade de tydligen sagt att man ska undvika gallerior eller andra ställen med mycket folk, som t-bana osv då det är så mycket baciller. Hon sa det att det går inte, hon håller på att bli knäpp av alla förmaningar. Tänkte då på er jordnöt som kommer tulta runt i en kinesisk park och ramla i besprutat gräs.
Helgen blir lugn, bara en brunch inbokad på ett ställe jag aldrig varit på, ska bli kul.
I övrigt har det börjat bli tal om att vi kommer åka till Ryssland trots allt. Vet mer om 3 månader... klart är att under närmaste tiden kommer mannen att tillbringa stor del av sin tid där.