• Lapinette

För mycket är aldrig tillräckligt.

förhoppning - vad har du för planer i London? Museum eller annat om plånboken är tom?

• Lapinette

förhoppning - STORT GRATTIS! Du ser vad det flyter på nu ...lägenhet, examen och jobb!!! Du får unna dig något riktigt fint i London.

Visst är det bra när man har en ring som tillhör en serie. Min förlovningsring tillhör en och örhängena fick jag i morgongåva. Nu inväntar jag halsband och armband...fast det lär ju dröja då de är inköpta i Nice samt svindyra.

• Lapinette

Nej du, hit med den som är full med alkohol!!!! Här blir det inga barn gjorda så spriten får ni inte ta ifrån mig .

• Lapinette

förhoppning - kallar sådans skor för tråkskor = tråkiga att köpa in. Det är därför du inte har några i garderoben. Själv brukar jag lufsa omkring i mina vit/röda jogginskor när jag är i storstäder. Var så glad över att jag hade dem när vi var i Bryssel då vi gick hela dagarna. Övriga hade superömma fötter medan mina var helt ok.

• Lapinette

Jag har dock blivit mera "tant" och köper fler och fler skor utan klack. Vet att vi disktuerat detta här inne och att Gemma tycker att klack är mera tant än utan klack. Så visst, jag blir kanske mer "ungdomlig" och definitivt mer bekväm fast jag tycker fortfarande att festskor med hög klack är de roligaste skorna att införskaffa.

• Lapinette

Iza - den 12 januari och en flicka
    Margaux - den 13 januari kl 14:28 och en pojke
    Amelle - den 12 januari och en flicka
    Lapinette - den 15 januari och en pojke

Vart tvungen att leta upp våra olika bud och ser att om Gemma får sin lilla jordnöt idag så vart det jag som tippade rätt om datumet.

• Lapinette

Som det ser ut nu så är det bara jag och Gemma som har en chans.

• Lapinette

Ikväll bör jag nog jobba lite, stryka (hade tvättstugan igår) samt gå förbi Telenor och titta på en ny mobil. I övrigt blir det nog fläskfilé med ugnsrostade grönsaker till middag. Ikväll har jag det träningsfritt.

• Lapinette

Så ingen jordnöt idag heller *suck* och visst hade du högklackat när vi var och åt på East?!!

• Lapinette

Men om man tillverkar barnet under den veckan man dyker så kan det väl inte vara någon fara? Tänk så många som har gjort en massa no, no innan de vetat att de verkligen är gravida. Min väninna jag ska hälsa på imorgon hann gå på många partaj och bröllop (varav ett var vårt) innan hon fattade. Hon hade precis slutat med sina piller och mensen var väldigt oregelbunden så när det gått 2 månader och hon hade beställt tid hos en läkare för att hon trodde hon fått cancer (ont i magen) så gick det upp ett ljus.

förhoppning - ingen ny mobil då jag trodde jag skulle kunna få en gratis när abonnemanget skrevs om men nej så var det inte. Det är företagsabonnemang så jag tänkte fråga här vad jag får spendera. Använder just nu makens fd SonyEricsson. Helt ok men jag som är van Nokia användare tycker den är komplicerad. Dessutom så får jag lägga in alla ord på svenska så jag orkar inte skriva sms.

I övrigt så öser det ned i Stockholm och är jättemörkt . Känner mig ungefär som vädret...trött, tröttare, tröttast! Jobbade sent igår.

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.