För mycket är aldrig tillräckligt.
Härligt att läsa och "se" er igen! Har dock lite ångest över att jobba imorgon igen. Läste igår igenom all jobbmail och kände "trycket" igen. Prestera, prestera, prestera! Men jag vet att man tyvärr kommer rätt snabbt in i det igen *suck*.
Gemma - inga dunbolster i Italien . Dessutom sådana där avlånga och platta kuddar. Jag älskar kuddar som man sjunker in i med huvudet och fick självfallet ont i nacken av dessa. Hur jag än vek dem så blev det inte bra. Nåja, en litet minus men i övrigt hade vi ett stort rum med en avdelning med soffa, fåtöljer och tv.
förhoppning - det hade snöat 1,5 meter veckan innan vi kom så det fanns snö så det räckte för oss . Det blev tyvärr isigt i de där nedfarterna som alla skulle passera men så är det ju alltid. SPAt tillhörde vårt hotell så vi behövde bara betala några euro var för badrock och tofflor som vi sedan kunde utnyttja hela veckan. Tog hissen ned till -1 och klev rakt in till tropiska duschar, vilostolar, bastu etc. Vi skulle ha bokat massage men glömde det ideligen så det blev aldrig av. Annars var den betydligt billigare där och mer nödvändig (aj, aj i benen) än hemma.
Amelle - har nu två helger här hemma sen sticker först maken till Barcelona och sen kommer jag ned. Ganska så lagom att få lite andrum här hemma innan vi åker igen. Vill inte att det ska bli som i maj/juni i fjol då vi var bort 3 av 4 helger. Hann aldrig landa!