förhoppning - trist att du inte trivs på jobbet. Kan tänka mig hur det känns och vet att det betyder så mycket. Har själv varit på ett ställe (1 år) som var absolut fel för mig. Säger som alla tidigare att försök att hålla ut ett tag så kanske det känns bättre men visst titta på annat under tiden. Det är så viktigt att man trivs.
Margaux - låter jättehärligt och intressant med Argentina. Har några kompisar nere i Frankrike som var där för ett par år sedan men inte i vinsyfte utan för att surfa runt på vågorna.
Zea - det var länge sen sist! Höll inte ni på att flytta när du var inne här senast?
Själv tog jag mig ledigt från danceklassen igår (bokade in mig på yoga istället ikväll) då jag fortfarande inte är helt kurant. Gick iväg och köpte en ny träningsväska på Adidas Concept Store och sen hem och lagade fläskkotlett med bulgur, rödlök, katrinplommon, mögelost, äpple och ruccola. Har blivit en sån där vardagsfavorit hemma den senaste månaden. Maken som var lite småhungrig fixade apertiser i form av tapenad och en martini med massor av is och en citronskiva. Trevligt medan man lagar maten! Och till efterrätt blev det en ruta mörk choklad Lindt och Greys Anatomy.
Annars så känns det som att de sista månaderna (i veckorna) endast består av jobb. Har haft och kommer att ha minst en presentation i veckan och det tar en hel del tid att förbereda. Sen toppar man detta med lite resor hit och dit. Har därför inte alls tänkt på att jag ska börja nästa IVF-omgång på fredag. Horror!!!!