För mycket är aldrig tillräckligt.
God kväll flickorna! (Och nu är det verkligen god kväll för de flesta på tråden, nattis för Gemma såklart)
Nu är jag hemma! Allt gick toppen; Flytta, packa, flyga, träffa vänner och familj igår och idag. Nu är jag hemma! Och det känns verkligen underbart (Men kallt).
Mannen har redan börjat jobba och jag har fikat med syster och mor idag på lilla centrum i hemstaden. Mysigt värre!
Har lyckats kika på ett luciatåg och ätit lussebulle och pepparkaka, så jag försöker så gott jag kan med julpoängen. Men i någon av er nivå kommer jag aldrig att komma upp i, det är ett som är säkert!
Kikade efter dig på tv-sändningen av Nobelfesten igår, Förhoppning! Så glad jag blir av att du hade skoj.
Gemma, jag såg bilderna på Facebook från babyshowern och du såg mycket fokuserad ut vid prissättningen, så jag förstår att det togs på största allvar. Maten såg också mycket god ut! Förresten, vem av er tre på blivande mammor-bilden ska föda först? Den ena såg ju sprängfärdig ut!
Det måste väl ändå vara dags att efterlysa en vadslagning om jordnötens ankomst och kön här på tråden? Vad tror ni?
Gemma, jag tror att er lilla son bestämmer sig för att hoppa ut den 2 Januari klockan 14.25.
Margaux, så ledsamt att höra att ni tappat gnistan och intimiteten. Hoppas att ni kan hitta tillbaka till varandra eller finna ett sätt att gå vidare- ihop eller var för sig.
Väldigt modigt av dig att ta steget att erkänna hur du kände, i alla fall. Det är viktigt att känna efter i sitt förhållande, hur man känner och vad man vill med sitt liv!
Så, nu sitter jag här och försöker varva ned efter alla telefonsamtal och träffar med släkt och vänner som har fullkomligt drällt in sedan vi landade. Då hjälper ett glas vin och chokladpralin förträffligt! Och att läsa era inlägg i tråden såklart! Jag måste erkänna att jag längtar lite efter er när jag är borta!