• Izunia

För mycket är aldrig tillräckligt.

Förhoppninsis, de har en fantastisk plan för gravida faktiskt! Jag förmodar att då majoriteten består av kvinnor då de flesta förr eller senare ska ha barn, måste man kunna utnyttja dem på nåt sätt!

Stålis, vi vill absolut inte veta kön så det ska bli så spännande! Jag är jättenojjig att barnmorskan ska avslöja av misstag eftersom det är så vanligt att folk tar reda på det nuförtiden. Jag får påminna henne innan hon börjar!

• Izunia

förresten så sitter jag och filar på ett långt inlägg i fotograftråden...

• Izunia

Amelle jag ska också hälsa på min förstföderske-vännina idag.
    Vinet låter härligt!! Har själv inhandlat alkofritt rödvin idag.. känns inte lika spänannde...

jag har skrivit färdigt mitt inlägg, men jag ska nog läsa igenom det igen innan jag postar det..Det är LÅNGT!

• Izunia

Gemma tack! jag visste först inte om jag var alldeles för hård, men det är bara fakta. Det finns mycket mer jag hade kunnat skriva. Jag har dokumenterat allt som hänt i denna tidsperiod i ett brev till ARN.
    Jag har redan för länge sedan hört av mig till Plus. Men har ej fått svar. Min mening är ju inte att svartlista denna fotograf, utan att göra andra brudpar uppmärksamma på denna oprofessionalitet (eller vad man kan säga).

Ska ni till sjukhuset?????????????????? Yiiieeeppieeeeeee!

• Izunia

Amelle.. jag tänkte precissom lapinette - perfekt dag för bakfylla! Drick mycket vatten och ät nåt smarrigt.. typ pommes och hamburgare!

Lapinette.. jag känner igen det där. Har ju självklart druckit alldeles för mkt, alldeles för många gånger, men förra nyår..då hade jag minnesluckor! har aldrig hänt mig förr och det var faktiskt lite skrämmande. Jag hade ju mig själv allt skylla för den hemska fyllan. Men jag mådde toppen!!

Idag ska jag ta en tur med min mamma på stan och leta efter blommor till mitt snart nymöblerade/nypolerade vardagsrum! Den nya soffan har inte kommit än, men när vi var borta har golvet blivit slipat och jag målade om fondväggen (till icke fondvägg) i förrgår). Känns som nytt!

• Izunia

Gemma, Dirty sexy Money såg jag reklam för i Australien, men jag såg den aldrig.
    Den där länken skickade jag dirket till mannen! =)
    Jag har nog aldrig frågat..pratar du och din man svenska eller franska med varandra?

Förhoppningsis GRATTIS!!! wohooo!! Jag tar ett glas dirket... det alkofria såklart.. det är väl ingen annan som vill ha det va??

• Izunia

Oj det var en dyr hippa.. Jag kan tycka att om alla är överens om priset och man har ett bra tag på sig att spara ihop så är det ok. Men tydligen har de inte frågat om alla är nöjda..

Usch jag skar mig precis på min nya globalkniv och det blödde massor.. :(

• Izunia

Gemma.. mitt finger gör ont!
    Vi köpte en kockkniv, en brödkniv, en "tomatkniv" och en slipare. Mycket bra köp!

• Izunia

Margaux! Det är det löneförhöjning är till för!! Att kunna öka sin livsnjutning vad det än må vara!

Jag tror du gör rätt i möhippan. Det är ju endast pga bruden som man gör det i slutändan. Joina med en positiv inställning så blir det kul.

Mitt finger still hurts by the way... bra knivar!

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.