• Izunia

För mycket är aldrig tillräckligt.

nä ETT barn och en het mama!

• Izunia

Förhoppningsis jag har själv studerat inredningsarkitektur och kan bara hålla med.. inte mer vitt! Tänk också på att krukor och ljusstakar i färg kan efter ett tag tröttnas på, MEN de är utbyttbara och kanske relativt billiga. Om du vill spetsa till med nån färg ska du absolut inte vara rädd för det. Matcha med snygga kuddar i soffan, ljus och dekorationsstenar etc etc.

ett förslag som alltid blir rätt oavsett vilken färgkarta ni har i rummet, är brun. Bruna krukor och snygga friska gröna växter! Lägg kanske bara färg på ljus, gardiner och kuddar. Vad har ni för färg på matta/soffa, lampor??

• Izunia

Gemma här går allt fortfarande otroligt bra! Jag mår än så länge toppen, är ofta hungrig men jag har nog inte gått upp så mkt än. Måste nog väga mig... Bönan äter all min kost!

Fick beräknat datum framflyttat till 30 juni och nästa ordinare ultraljud blir v 32 eller nåt. Är i v 19 nu. Men eftersom jag gått och fått ul privat tidigare så ska jag nog gå på ett eller några till innan v 32..

• Izunia

Min helg har bestått av slapp...slapp, slapp!

Idag var jag dock och skulle testköra "min" vagn igen innan vi skulle bestämma och jag har helt ändrat mig till en annan vagn jag gillade i början. Den var dock lite dyrare (mycket!) och jag tyckte inte fördelarna övervägde... men nu gör dem!!

Hittade en bra leverantör på nätet från tyskland som man kan beställa från och där är priset givetvis mkt billigare. Så det blir en sån istället! Nu hoppas jag att den blir bra. Ska bara få svar först för att få reda på leveranstiden.

• Izunia

Här är en till med träningsvärk från BP därför har jag tagit en veckas paus och funderar riktigt om jag ska gå idag..
    Vägde mig idag och jag har gått upp 2 kg nu efter halva tiden. Känns bra.

Förhoppningsis det blir en Teutonia S3 istället för en Quinny Freestyle. Var och hämtade katalog idag och som tur var hade de fått in en vagn idag i "min" färg. Så jag ska beställa idag eller i veckan! Leveransen just nu är 4-6 veckor bara. Får köra runt Gucci i den så länge!

Går bara på privata UL för att jag kan.. Har dessutom högkostnadskort och tycker att det är alldeles för många veckor mellan normala UL. Men det var mest i början.

• Izunia

Tack Lappis! Du känner min familj!

• Izunia

Ja lapinette jag vet hur du känner dig! Ja vad hände med Zea, Roslags och de andra.. Gått vidare från BT kanske!

Gemma jag förstår helt din inställning! Kan inte vara lätt att trycka fram en vagn genom Shanghai!
    Det var även mannens enda kriterie...det ska vara lätt!! Både att köra och få in på bussar.. det är hans mardröm. Båda var ju lättkörda och vi har en megabil, så det finns plats, men man kommer ju säkert att fälla ihop och lyfta vagnen en del i slutändan och S3:an var lättare. Jag längtar tills den kommer om 5-7 veckor. Grymt mkt pengar man sparar genom att köpa från tyskland också!

• Izunia

idag har jag förresten varit hos frisören i 2,5 h och blivit blond..!! Snacka om nervositet! Har inte varit blond på typ 8 år. Nu kunde hon inte göra mig helt total blond då jag har så mkt färg i mina toppar att det skulle vara mörkare där än i botten och det är inte så snyggt. Så nu är jag mörkblond och vä'ntar snällt nån månad för att göra ytterliga slingor om jag lyckas hålla mig.. och inte bli brunette igen!

• Izunia

Amelle vad gött att du vågar!! Jag har typ alltid färgat men alltid mörkt nästan. är naturligt blond - mellanblond men gillar riktigt mörkt hår. Så som på bröllopsbilderna. Nu är håret mörkblont eftersom hon inte riktigt kunde bleka topparna. Men jag ska göra fler slingor om nån månad när håret fått vila. Ska se om jag kan ta nån bild. Mannen är också nyfiken!

Idag har vi 3 års förlovningsdag!

Gemma jag trodde också man skulle bli mer resistent mot bakterier i Kina. Svenska dagis brukar ju vara för "rena" därav alla allergier.. Jag har själv allergier - mot pälsdjur. Katter kan jag inte ens titta på på nära håll.

• Izunia

Amelle.. jag älskar vara brunette.. det känns liksom mer som jag. Just nu är det ju lite guldigt innan jag kan bli ännu blondare! Har jag missat att du fyller år???

Förhoppningsis aj aj... hoppas din "golfarm" mår bättre snart! Du ska verkligen inte överanstränga den nu för då kommer det att ta väldigt lång tid innan du blir återställd.

Vi kunde tyvärr inte fira vår förlovningsdag då A fortfarande är i Österreich. Men jag fick fira med en första spark i magen i natt! Den var riktigt livlig.

Och naturligtvis idag har jag shoppat!!! För första gången någonsin har jag även funnit nåt på rean! händer typ aldrig och jag orkar aldrig rota igenom klädhögar. Men jag hittade en söt liten klänning som min vännina hade så jag visste vad jag skulle leta efter, en annan mamma-klänning, tights, strumpor, linnen, hårklämmor och ett par skitsnygga Tommy Hilfiger stövletter på 70% rea! I MIN storlek!
    Skönt att ha nåt att ha på sig igen.. garderober har krympt liksom! Men i veckan hittade jag även ett par skitsnygga mammajeans på TopShop. Så jag får vara nöjd ett tag!

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.