För mycket är aldrig tillräckligt.
Japp, idag började jag med nässprayen. Har en väldigt cool attityd till hela denna omgång men vi får väl se hur länge jag klarar av det...ju närmare desto mer "nipprig" och hoppfull.
Klippning, vad härligt! Själv har jag låtit mitt hår bli ovanligt långt och vildvuxet. Försöker få lugg och andra små tester att växa ut men det är inte lätt när man har självlockigt. De kommer till en viss längd och sen står de rakt ut! Nåja, ska till frissan om en vecka och vi får se om det bara blir topparna eller kanske en helt ny, kort, frisyr. Toning blir det alltid då håret vid min bena tenderar att ändra färg (grått).
Helgen...tja ikväll ska min make träffa min bror + kompis på Riche så jag är gräsänka (händer nästan aldrig). Tänkte spinna (fast jag fortfarande är förkyld) och sen köpa lite sushi med mig hem. Det blir helt klar soffan och Let's Dance ikväll. Imorgon har jag brunch med BT-tjejerna (barntråden). Det är några av dem som kommit upp från Göteborg så det ska bli skoj att träffas. Har bokat bord till 9 tjejer och 5 barn! Tänkte köpa lite gott med mig på vägen hem, typ räkor eller annat för maken har lagt Pol Rogen på kylning. Det blir vår första "hemma" lördag själva på jättelänge. Vill bara mysa, äta gott och se bra filmer.