• Izunia

För mycket är aldrig tillräckligt.

Skönt att det verkar vara på gång nu Gemma. Kanske en baby till helgen??

Lapinette jag är så avis! Vill cokså åka skidor och framför allt då i fint väder. Men jag får hålla mig snällt till mars då jag åker ner till Anton. Hoppas bara på att jag inte blir för obekväm för att kunna åka skidor..

Ikväll blir det en riktig festkväll... Håll i er.....jag ska till min vänninas mors Tupperwear party!!

• Izunia

amelle hahaha! Det var precis vad mannen sa!! =) Hade man inte det på 70-talet..?

Mr. Tupperware..De har faktiskt grymt bra saker, men ganska dyra. Eftersom jag har det mesta jag behöver hemma så köpte jag bara en istärnings-grej. För att frysa bröstmjölk senare!

Förhoppninsis handla massor!!!

• Izunia

ohh Grattis!! Det blev en FLICKA! Känns som jag också varit delaktig! ahhahaha!!!

• Izunia

Hej tjejer! Längesen som vanligt..

Margaux din helg låter minst sagt kaotisk!! Varför var brudens far så otrevlig?? Borde man åtminstone inte vara glad på sin dotters bröllopsdag..?
    De verkade ha lika tur med vädret som vi hade på vår bröllopsdag. Och 6 månaders bröllopsresa.. Jag vill också!

Gemma...va?? Ingen bedövning? Är allt bra nu?
    Jag säger bara proppa mig med bedövning för min smärttröskel är vansinnigt låg och jag är asrädd för sprutor också.. men men.. viktigare att inte känna smärta..

Lapinette jag är precis som du ingen barnmänniska och har heller aldrig suttit barnvakt. Bytte min första blöja förra året på vänninans baby dock..

Idag hr vi varit på ultraljud och det var helt fantastiskt nu när det inte liknar en böna längre!! Den var dessutom helt vild! Sparkade med ben och armar hela tiden! Fick jättefina bilder som jag ska försöka lägga upp i mitt galleri snart.
    De flyttade fram datumet till 30 juni nu.

• Izunia

Förhoppningsis planlösningen verkar jättebra! Ska ni renovera eller är lägenheten i bra skick? Balkongen verkar stor!

Arbetsnamn? Menar du förslag till framtiden eller nu under tiden?

Jag har lagt in några bilder i mitt galleri.

• Izunia

Förhoppningsis då förstår jag att ni inte ska renovera! Men klart att ni ska måla innan ni flyttar in.. annars orkar man aldrig flytta på alla saker för att få det gjort!

Nåt arbetsnamn har vi inte.. Det har tidigare varit Bönan...men nu är det typ ingen böna längre... Har ni andra några förslag kanske??
    Vi har några namnförslag som vi på sistone har varit tysta med. Mestadels för att jag inte längre orkar med vänner som säger "usch det namnet kan ni ju bara inte ha!"
    Därför säger vi inget utan det blir vad det blir och det får folk acceptera. Jag hade kunnat berätta för er, men det kan vara spioner på tråden! haha..

Lapinette jag hade nog gått nykter på det bröllopet. Eftersom IVFn även krockar med Hong Kong är det onödigt att skjuta på det så många gånger. Jag vet hur tråkigt det kan kännas att vara på stor fest nykter..jag tillhör kategorin som inte gillar att festa utan att dricka..tyvärr..

• Izunia

Låter väldigt förnuftigt och som en mycket bra kompromiss!

• Izunia

Amelle jag sminkade mig hos make up store på bröllopsdagen. Jag gjorde även en sminkning innan för att vara säker på att det skulle bli godkänt. Ville verkligen ha en make up som höll hela dagen samtidigt som jag inte ville vara "under" sminkad. Hade en mörk sotig make up som jag var väldigt nöjd med.
    Jag gillar verkligen de flesta av deras produkter så jag tror du blir nöjd.

• Izunia

Margaux jo bönorna har det bra!
    Mannen är kvar i alperna och ska stanna där till slutet av mars.. Vilket är inte så kul men jag ska ju åka ner den 7 mars. Så det har jag att se fram emot iaf.

Men jag har blivit kallad till cellprovskontroll... Vill inte!!! Jag tycker det är sååå obehagligt alltså.. (säger en som SKA föda barn utan återvändo..)

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.