För mycket är aldrig tillräckligt.
amelle: Hur mår hästarna? Rider du i innerstan eller tar du dig ut till nån förort? Jag red ute i Farsta Strand under en mycket kort period och i Täby kyrkby under en ännu kortare period, var på tok för lat för att pulsa från pendeln genom halvmeterhög snö, bara för att rida runt på en ouppfostrad blåsbälg till arabhingst / avdankad travare / finfin dressyrhäst, kort och gott: Jag gillar att rida men jag är väldigt bekväm av mig.
amelle igen: Min man är också den fiffiga typen och skulle mycket väl ha kunnat köpa ring på ekonomisk basis. En liten liten del av mig vill att han ska vara så kär att han tappar huvudet och göra impulsköp som nästan sätter honom på bar backe. Men det har aldrig hänt och kommer aldrig att hända. Vilket innebär att jag känner mig desto tryggare med honom, i det långa loppet. Man kan inte äta diamanter, i alla fall har de inget vidare näringsvärde...
förhoppningsis: Skulle bra gärna ha hjälpt dig att "städa" efter din fest (läs: ta hand om en del av de överblivna snittarna).