• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

hej snyggingar

en trevlig helg om än lite seg pga förkylning. Såsade i soffan hela fredagen och mådde mycket bättre i lördags. Det blev en liten promenad o sen middag med bästisarna. God mat o lite vin och en massa prat. En av dem hade bestämt sig för att separera så det blev naturligtvis mycket prat ang det. Igår var jag på Råttatouille med två grabbar 6 och 8 gamla. Jättekul. Lagade mat när vi kom hem- stekt fisk och currysås, hemgjorda semlor som dessert. O sen slog förkylningen tillbaka. Som en slägga i huvudet så det var bara att gå o lägga sig igen. Idag stannar jag hemma igen. Vill inte nysa på mina kollegor

• Ab fab

suck.. ingen här.. och jag som har så tråkigt idag. Snörvlar, hostar och ont i luftrören.... Jobbar lite hemmifrån men det blir inte så mycket gjort

• Ab fab

yippie.. liv i tråden

hur är det med dig T?

• Nides

Hej brudar....

Abbe: krya på dig...

Sitter på jobbet och bloggar... hahhaha Har så himla tråkigt. Ska äta snart.

• FruTez

Ab: Liv i tråden! *ler* Så kommer svaret en timme senare... det kan man nog inte kalla liv! Hehe! Mer utan en sömngångare!

Nides: Tack för ditt inlägg i min blogg! *kramar om* Känns konstigt och skönt att vi iaf. hann gå och se Måns dagen innan.

Sitter och letar jobb... ju mer jag tänker på det, ju mer tycker jag det är synd att det inte blev nått i Bollebygd. Hade ju varit nice! Hihi! Nu jämför jag alla annonser med den och det är ju inte rätt, när det inte ens är samma tjänster! Hehe!

• Ab fab

hmm.. liv... nja.. åtminstone lite.

bra att du kollar annonser. Men kolla även företag du kan tänka dig att jobba på och spontansök.

• Frujj

Hello girls
    Nyss hemkommen från Östra, har varit där sen igår Det visade sig att Ws förkylning och feber som aldrig gick över utan bara blev värre var en kraftig lunginflammation. Så igår spenderade vi några timmar på barnakuten och sen blev han inlagd. Ikväll fick vi åka hem på permis. Har inatt delat rum med en liten kille vars pappa snarkade högt hela natten. :-/ Imorse sa han att han inte trodde att han hade somnat förrän kl 6, men jag kunde för mig själv intyga att jodå, dom hade sovit gott i andra delen av rummet typ hela natten. Lite annat än vad jag gjorde! Ska bli skönt att sova hemma inatt men måste dit imorgon för nya prover och läkarkontroller. Stackars W är sönderstucken (inte jättelätt att sticka en knubbig 1½-åring) och har nu en nål i foten

• FruTez

God morgon!

Frujj: Stackars lillkillen!! Hoppas att medicinen hjälper snabbt så att han mår bättre snart. Inte kul med lunginflammation, varken som stor eller liten! *skickar en krya på dig puss till honom*

Ab: Hur mårs det idag, bättre hoppas jag?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...