• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Godkväll i tråden

Allt försvann så nu får jag börja om.

Ab: Jobbigt att handla mat och ännu värre att tillaga den. Men jag har en snäll make som lagar mat till mig fastän jag rynkar på näsan och säger blää.

Nides och Tezz: Hoppas ni har det trevligt på er date med MÅNS.

Frujj: Jag längtar också efter riktig vinter. Det här gråa som är nu kunde man lika väl vara utan. Vill ha sol och gnistrande sol.

Ser att ni har haft en klagomur idag. Perfekt!! Precis vad jag behöver. Det är verkligen pest och pina på jobbet och känns bara värre för var dag. Hur de här människorna har lyckats driva ett företag är något jag inte kan förstå. Synd att man är beroende av inkomst annars hade jag dragit NU. Men jag vann tre nya lotter på min trisslott så kanske så.

Nu lite roligare saker istället. Idag var vi iväg till Borås för att göra ett KUB-test. (De gör en riskbedömning för kromosomavvikelser EJ diagnos). Så nu har vi en hel radda med kort på vår lille bebis. Dem får vi sätta in i albumet sedan som "första fotot".

• Carma07

Bauti: Perfekt att få lite extrapengar när du ändå är där. Ser fram emot nästa bazar. Om ni inte har hunnit göra fler rabarberblad kanske jag kan beställa av dig sedan? Vill ju ha till altanen.

• Ab fab

god morgon

idag finns det inget faboulus med abbe. ont i halsen, huvudvärk, snuvig, stripigt hår o allmänt gnällig

fast en utmärkt dag att vara hemma. regnet öser ner och även om vinden mojnat rejält blåser det en del. käkar trist rostat bröd o dricker honungsvatten. Ingen champagne här inte

• FruTez

Morsning!

*sjunger* "She's a maniac, maniac on the floor, and she's dancing like she never danced before..."!

Jo, Måns var bra! *fnissar* Väldigt fin att titta på! Jag förstår verkligen varför Nides har Måns som sin favvis! *fniss*

*sjunger vidare* "Loose, Footloose. Kick off your sundayshoes..."

• FruTez

Ab: Krya på dig!

Carma: Kul med första korten! Ser man nått tydligt än?

• Nides

Oh my god?

Han är sååååååååå fin. Hi hi hi jag alldeles fnittrig idag. Har riggat upp min nya telefon så jag sitter o lyssnar på radio. De spelade Cara Mia precis? hahahhaha

Abbe: krya på dig.. hoppas att du känner dig bättre snart.

Carma: Spännande med första kort. Så mysigt!

Tezz: tack för igår, ville ju verkligen se Måns!!!!

• FruTez

Nides: Ja,visst är han fiiiiin!! *me big fan of Måns!* Hihi! Förresten, blev det några bra kort?

TILL ALLA:
    Jag har uppdaterat min blogg med lite bilder från Footloose (mobilkamera bilder, men ändock bilder!) och jag har även uppdaterat fikasugnabloggen med massa foton!!!!

• FruTez

Nides: Blir det nått mer så hänger jag gärna med! Det var jättetrevligt igår! :)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...