• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Morsning!

Idag var jag så sen att jag inte hann äta frukost hemma. Konstigt var vissa morgontimmar bara försvinner?!?? Sitter nu och klunkar i mig en mugg full med sån där "snäll-mot-magen"yoghurt! Köpte även en sån där Brämhults juice igår, men köpte fel, fick med mig en med smak av clementiner! Jag som trodde det var apelsin, snacka om att det blev korsslutning i hjärnan när jag drack den! Hahaha! Jag började nästan tugga drickan! *skratt*

Igår när maken var hos tandläkaren,gick jag förbi Kappahl. Hittade en tröja som det var halva reapriset på! Jag betalade 64,50 kr. Precis vad kläder igentligen borde kosta!! *me like rea*

Hoppas allt är bra med er! *vinkar*

• Carma07

Godmorgon.

Kikar in snabbt för att svara Nibla ang Damernas Afton. Usch, det har jag glömt att svara på. Har skrivit en påminnelse till mig själv och fixar det under dagen när tid finnes. *skäms* Men jag är intresserad.

Inatt drömde jag om Addiz bröllop. Jag drömde att de hade samma ceremoni två dagar i rad för de hade så många gäster att alla inte fick plats samtidigt. Vi smet med andra dagen också för att försöka ta lite bättre foton den dagen, men lyckades inget vidare då heller.

• Ab fab

usch... den clementinjuicen har jag smakat på. Jätteäcklig tycker jag.

Nides- vad har du gjort *nyfiken*

• Ab fab

appropå det- var det någon som tog bilder i lördags?

jag har skumma drömmar nu, freud hade varit intresserad tror jag om jag berättade.... Kan bero på att jag håller på att bli förkyld o sover lite kasst kanske

• FruTez

Carma: Jag drömde också om Addiz bröllop inatt! Hahha!

Ab: Jag har tyvärr inga bra bilder från bröllopet... Nides har lagt upp en på sin blogg dock!

• Nides

Hej hej

Då var man här på jobbet igen? så himla seg i huvudet, hoppas att jag inte blir sjuk, vill verkligen inte det. Nu har jag skrivit ut mina biljetter till Footlose!!! Hurra, jag ska få se Måns!!!!

Vi flyttade i fredags till nya kontor och därmed en plats där alla ser vad jag gör. Lyckas alltid välja plats sist.

Apropå bad och damernas afton så har jag lite beslutsångest. Så ni andra kan välja så hänger jag förmodligen på.

Abbe jag har klippt mig. Har lagt en bild på min blogg. Och bilder på Addiz bröllop, det ligger som Tezz sa en på min blogg och resten lägger jag på facebook tillsammans med resten av korten ifrån vår trevliga middag i lördags.

Tezz: TACK....

• Ab fab

aha då kollar jag på fb ikväll. har ju glömt din blogadress igen...

• FruTez

Nån som har bra tips på nån bok? Jag tänkte jag skulle beställa lite på Cdon. Jag gillar böcker som tex. Sagan om Ringen, Harry Potter, Liftarens Guide till Galaxen och memoarer som Den vita masajen och en geishas memoarer... Tips? Någon?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...