• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides

Det är för att de inte har tvättat håret..
    Usch!

• FruTez

Linum: Nu har jag åtminstonde gjort halva uppgiften för denna veckan. Fick precis bekräftelse på att det mottagit min jobbansökan!

Jag vill passa på att tacka alla som hjälpt mig och gett mig massa tips! Jag har verkligen behövt det och jag ska fösöka använda alla tipsen i framtida ansökningar!

Tack återigen!!!!!!! Va skulle jag gjort utan er BT-brudar!!

@>-->---

• FruTez

Addiz: kommer det vara folk i festlokalen på lördag när vi kommer?

• FruTez

Intressant att se att alla företag skriver i sina annonser att de expanderar mer än nånsin, att de är i en stark tillväxtfas osv osv... herre jösses! Om det verkligen går så här bra för alla företagen, borde ju inte nån vara arbetslös!

• Ab fab

men det går bra för de flesta o arbetslösheten har inte varit så låg på mycket länge. o vi bor i en expansiv del av sverige.

addiz sa att det kommer vara personal där

• Frujj

Abbe: Gött o höra! Låter som ett härligt ställe att vara på konferens (eller kurs?) på.

Bauti: Hoppas du mår bättre nu, du lämnade väl bacilluskerna där och inte fick med dom hem hoppas jag.
    Knepigt med köksgolvet, vadå har de bara gått in och borrat i golvet??

Addiz: Hur har det gått med fotografen??

• Bauti

Nu ringer min hyresgäst och vill inte betala hyran pga renoveringen. Han visste att det skulle bli stamrenovering och gick med på det.
    Jag blir tokig på sådant.
    Som tur var så skrev jag till i kontraktet att det skulle göras stambyte med allt vad det innebär.
    Funderar på att säga upp dom.
    Orkar inte med sådant folk. Bättre att "förlora" de pengarna än att gå med konstant ångest för vad som händer här näst med hyresgästen.

Skönt att klaga av sig lite. (sorry)
    Typiskt att P skall iväg till alperna just nu när dom krånglar.
    Hade varit skönt att ha honoms stöd ifall det stormar till ordentligt.
  • Nides

Godmorgon!!!

På väg till jobbet i regnet.. usch!

MEN

Det är fredag och jag har fått min lön. Så me happy!
    Ska till optikern idag och skaffa mig nya glasögon. Får dåna huvudvärk.. jag tror att det beror på terminalglasögonen jag har... glömmer ju ta bort de när jag inte sitter vid datorn. Det är lika bra skaffa sig "vanliga".

Vi hörs sen

• Nides

Nehääää ingen här ännu... jag har iaf hunnit till jobbet...

Jag som fixade håret så fint idag, stod med plattången i en halv timme för att sen gå utanför dörren och det ska blåsa och regna o jag ska se ut som en troll i huvudet.... hahhaha

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...