• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

jag gillar verkligen filmfestivalen. Så många annorlunda o ovanliga filmer. Såg en belgisk-kongolesisk film om kärlek o faderskap förra året. o en norsk där helvetet var ett ställe där man adlrig dog o allt såg ut som en inredningstidning

I år har jag fått överraskningsbiljetter i födelsedagspresent. skall gå på ,måndag, ingen aning vilken film det blir. Avskyr att se film på TV/DVD- jag vill vara på en biograf

• Nides

Varje år så har jag varit o tittat på åtminstone en fil på filsmfestivalen. Ska försöka se två filmer iaf. De är två iranska filmer.

• FruTez

Jag har aldrig varit på filmfestivalen, men jag har däremot städat deras kontor! Hahaha! De är ena riktiga grisar! *fniss*

• Nides

Nedis är sååååååååå hungrig... jag tror att jag dör snart...

• Addiz

Nides: kan vi be dig om en tjänst?
    Vi håller på att stansa färdigt alla snöflingor som borden ska dekoreras med, men vi är inte färdiga än. Min fråga är om vi på fredag kväll skulle kunna komma förbi dig och lämna en liten kartong med snöflingor som du tar med till lokalen på lördag? Nu ska vi nämligen inte åka til festlokalen nåt mer...

• Bauti

Addiz
    Stackare. Jag kanske kan höra med min svåger. Han är jätte duktig på att fotografera. Han har det som heltids hobby.

• Bauti

hhhhhhhheeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj *smack med en stor blöt puss*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...