• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Hej Carma! Nä jag ska börja lite senare, ska träffa några kollegor i en annan stadsdel så då åkte jag inte till mitt jobb innan.
    Hur mår du idag?

• Frujj

Ang lördag så kommer jag, o jag kör så är det nån som behöver skjuts så finns det plats i våran bil. Vet inte om N och W ska följa med till vigseln, är det ok att ha med W dit?? Annars kommer jag själv!

• Ab fab

Carma- jag är så glad att jag får åka ner till stan med dig. Hemtransport fixar R o jag själva. Jag hoppas att du orkar vara med oss en stund åtminstone

• Carma07

Frujj: På dagarna mår jag väldigt bra. Känns tråkigt att ödsla dem timmarna på jobbet.

• Addiz

Frujj: tack, har redan mailat honom! Väntar till kl 9 så ska jag nog ringa abbes också! Jag har dessutom mailat Nides och Bautis fotografer samt tre andra som jag hitta på nätet som folk på BT varit nöjda med... Vi får se hur det går!
    W kan följa med på vigseln, han är ju en glad kille. Vi har två spädbarn med, så jag antar att mammorna kommer hålla sig nära utgången

• Ab fab

inga problem att t asig till jobbet igår men tittade på avspärrningarna på vägen. däremot har jag en vännina som har kontor i posthuset o honvar ledig hela dagen igår

nu måste jag packa. taxin kommer om en timma o jag sitter i morgonrocken fortfarande.

var på mitt nya gym igår. wow, så fint det var.

• Frujj

Addiz: tips att ringa honom om du vill ha tag på honom snabbt, vet att han är en kvällsmänniska *s*

• Frujj

Ab är du på väg utomlands?

Usch har ingen arbetslust alls idag. Dessutom är solen som sken så fint igår borta bakom molen och så sa de förut att det skulle regna igen.. blä!!
    Jag vill ha lite riktig vinter!

• Ab fab

addiz- har du varit på rådhuset ännu? hoppas du får svar snart o att de är lediga, billiga o trevliga.

• Frujj

Carma: Jobbigt att må dåligt på kvällen, det är ju då man vill ha ork att greja lite efter jobbet och vara social.. Hoppas det går över snart. För de flesta brukar det väl släppa runt v12 eller nåt.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...