• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

japp skall ner till Bayern ett par dagar. I närheten av Salzburg. Konferens men spa, stort hotell, alper o massa jobb

• Frujj

Vad kul det ska bli med bröllop i helgen!!! Det var ju ett tag sen nu!
    Kommer ihåg när Addiz pratade om detta datum, då tyckte jag det lät såååå långt fram i tiden och så är det NUUU!! Hiihi kul!

• Frujj

Ab åh skönt! HOppas du hinner med lite Spa mellan jobbandet! Du är väl hemma till lördag hoppas jag!

• Ab fab

jodå, vi har spaeftermiddag idag. o landar på fredag kväll, det skall krävas många sura tyska säkerhetsvakter för att jag inte skall komma hem i tid

• FruTez

Hej Tjejer!

Har bara läst igenom lite snabbt.

Om jag inte räknat fel, så blir väl väl nu 6 personer som ska fixa lokalen, nån som har bra tips på hur vi ska ta oss från festlokalen in till stan? Så vitt jag vet så får det bara plats 5 i bilen? (om inte nån vill tränga in sig i bagagen) Hihi!

• Frujj

Skönt det låter med spaeftermiddag *Avis*

• Frujj

Jag kan tyvärr inte komma till festlokalen men jag kan hämta er där på väg till vigselplatsen. Vi bor ju ganska nära festlokalen.
    2 platser finns i bilen (såvida inte W och N åker med, då finns det 3 platser, har ju barnstolen i bilen)

• Ab fab

som jag sa igår, finns det inte bilplatser till alla tar jag spårvagn eller taxi- inga problem

• Nides

Usch va tråkigt med fotografen Addiz. Vill du att jag ska prata med EVA???

Abbe: ha så skoj på din resa!!! inte alls avundsjuk! hihihih

Och bauti: VÄLKOMMEN HEM!!!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...