• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Hehe! Undrar varför jag skrev torkrummlare, jag har ingen torktummlare! Jag menade tvättmaskin! Så det måste vara en hungrig tvättmaskin! Hihi! Jobbigt iaf. för jag letar faktist efter en tröja och jag kan inte hitta den nånstans... Skumt!

• FruTez

måste testa några smiley...

:-]

:-8

Hmm... kan man göra nått mer?

• Frujj

Tycker oxå det är svårt med tröjor.

Nu har jag ett barn här med en mage som en tom tvättmaskin = vrålhungrig.. så nu ska jag ta o laga pastagratäng med spenat och keso.. mums!!

• Frujj

Tezz: På tal om ananas som vi pratade om häromdan, så säljer Coop ananas för 10 kr /st, såg det igår när jag var där

• Bauti

Lite brun är jag allt.
    Jag blev sjuk i Thailand så jag blev beordrad att inte sola och bada på en vecka. Hade feber oxå så den veckan tillbringade jag i våran bungalow. Tur att vi hade tv och ac.
    Och att vi hade tre veckor.

Har varit hemma en dag och redan börjar problemen.
    Jesper som hyr min lägenhet, som är under rennovering, ringde idag och frågade varför dom hade borrat i köksgolvet???
    Detta medför att dom har kapat av golvvärmen.
    Är detta så, så får hela golvet brytas upp för att lägga nya värmeslingor och nytt klinkers.
    Jag blir TOKIG på alla tomtar som figurerar runt mitt liv och inte bara kan sköta det dom skall.:-{

Sorry för gnället.

• Ab fab

hej snyggingar
    vilket underbart ställe jag är på. Hotellrum i svitklassen. Balkong med utsikt över snöklädda alper och brassorkester som övade utanför igår kväll. igår var det resa, bad o prat hela kvällen-. idag skall vi jobba.

va glad jag blev för fotografen- jag lovar att bränna visitkorten fr den förre i en rituell eld

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...