• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Bilbarnstolen går ju alltid att slänga bak i bagaget (såvida W inte sitter i den )

• Nides

Som Abbe säger så är det nog inga problem o ta sig till stan... :o)

• Ab fab

väntar nyfiket på addiz... hur har det gått?

• Addiz

Tack för alla tips hörni! Jag ska ringa fotograferna så snart L stiger upp. Han var vaken till 5 i morse och funderade och var irriterad etc. Jag har iaf mailat alla, så jag tänkte att jag ringer dem om en stund.

Jag räknade till 7 st?
    Tezz
    Abbe
    Nibla
    Linum
    Nides
    Carma
    Bauti

Eller kanske det var så att Bauti var lite osäker? Oavsett å räcker det och jag är jättetacksam för er hjälp!

Jag mailar instruktioner nu!

• FruTez

Addiz: Har du pratat med bauti? Hon var väl bortrest när du frågade oss på fikan och här om hjälp?

• FruTez

Frujj: Om det inte är så krångligt för dig att svänga förbi festlokalen, så kan jag åka med dig in till stan! Så kan de andra knö in sig i Carmas bil. Det är väl onödigt spendera massa tid på att åka buss och byta ett par ggr. eller att lägga ner dyra pengar på taxi. Tycker jag iaf!

• Ab fab

tack Addiz- vilka bra isntruktioner. Det kommer bli ett bra bröllop!

Måste erkänna att den skådisen hade jag aldrig lagt på minnet. Brookeback mountain har jag sett men aldrig något annat med honom

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...