Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
God morgon tjejer!
Bauti: Fy fasiken va livet kan vara hårt och orättvist!!! Stackars din vän... Hoppas att hon kan få allt stöd hon behöver från alla runtomkring...
Usch... idag är jag på lite dåligt humör... eller rättare sagt, jag är på bra humör, men har INGET tålamod med tråkiga kunder och folk... Längtar hem så jag kan krypa upp i soffan med en varm filt. Maken har varit hemma hela veckan, förkyld och nu verkar det som att det är min tur... kanske därför som jag är irriterad? Tänkte kika in här och bli på bra humör igen!
Igår efter kursen åkte jag hem till mamma och lämnade en burk gelehjärtan och en förpackning med lyxsnytnäsdukar. Hennes var med hjärtan och sånt på! (hon är också förkyld) Sedan åkte jag hem och gav gelehjärtan och en förpackning med näsdukar i leopardmönster till maken. Hihi! Coola var dom! Han hade i sin tur ställt sig och gjort gulaschsoppa till mig! Hahaha! Det är ju kanske inte så romantisk med just gulaschsoppa, men att han gjorde nån mat bara för att det är alla hjärtans dag, trots att han inte är så kry är gulligt!
Nu ska jag snyta mig, ta en halstablett och sedan återgå till jobbet! Hej så länge tjejer! *vinkar*