• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

ja det blir nog ett par förrätter, ett par ev. tre huvudrätter och ett par efterrätter

Ja, det vill jag höra om!Hur många rätter har ni tänkt att prova?
  • Mickes tös

Ja när det gäller tårtan är ju utseendet nästan lika viktigt som smaken...

• Mickes tös

du får sätta dig ner och kolla vilka punkter du har kvar på din planeringslista (och om du inte har en sådan kanske du ska strukturera upp en), eller så kan du bara sätta dig ner och njuta, ta ett bad eller läsa en bra bok och se till att känna att allt är under kontroll och bara få ta det lungt, det skulle jag behöva i alla fall, men det har jag inte tid med om jag ska känna att jag gör rätt för mig i skolan.
    Hmm vad jag svamlar, nej men det är lite svårt att råda när man inte riktigt vet vad du har gjort och inte...

• Mickes tös

Har du kollat ut psalmer? Det kunde ju vara roligt annars, eller hur är det med dekorering/dukning, kunde ju vara något att skissa på...

• Mickes tös

själv har jag funderat på du vet väl om att du är värdefull, och sedan vill sambon ha en sommarpsalm, men så var jag i kyrkan efter bröllopsmässan i tidaholm och då fick jag sjunga psalm 903 som går på samma melodi som din klara sol och den var också jättefin...

• Mickes tös

ja det gör det verkligen, mitt problem är bara att min psalmbok är så gammal att de sista psalmerna som lagts till inte är med...

• Mickes tös

åh så roligt, vad blir det för nått?

• Mickes tös

ja förstår det, jag håller på att bearbeta min m2b för att vi ska åka till en resebyrå och boka bröllopsresan...

• Mickes tös

det är så mycket pengar, men det är ju som man säger om allting för tillfället, once in a lifetime...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2