• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

När man trycker på bilden så kommer namnet upp antingen i nederkant eller högst upp på webläsaren, beroende på om bilden öppnas i ett eget fönster eller om den öppnas i samma fönster.
    Hoppas du förstår hur jag menar...
    Om det öppnas i ett eget fönster (när sidan skummas ner och bilden öppnas framför) så brukar namnet bli en länk, i nederkant. Om det öppnas i samma fönster (med vit bakgrund)får du kopiera namnet som står högst upp på webläsaren och sedan söka bland medlemar.

• Mickes tös

oh så roligt, jag ser fram emot den dag jag kan få hem min, men jag har ju inte ens bestämt någon än så det dröjer ju ett tag.

Hoppas stenhårt på att pappret till mina inbjudningar kommer imorgon så att jag kan göra dem i helgen...

• Mickes tös

Jag måste bara tacka för tipset om svemaguld i falköping, minns inte vem som skrev det, men vi var där idag och kollade på ringar och de skulle kunna tillverka min favoritring till under halva priset av vad jag skulle få betala för orginalet, så himla nöjd och dessutom kan jag ändra lite så jag får den precis som jag vill ha den, kanon

• Mickes tös

Ja det kändes så bra att det inte var helt hopplöst med en sådan ring som jag tyckte om

• Mickes tös

Har nu skrivit ut alla inbjudningar, eller rättare sagt insidan av inbjudningarna, nu blir det till att klistra och skära...

• Mickes tös

bröllops och festmässa i tidaholm den 2 februari

Kul med både ringar och klänning

• Mickes tös

aha, vad bra att den är skön, det är ju a och o för dagen D, att allt sitter skönt
    Själv ska jag ut på limjakt, har köpt för lite lim till inbjudningskorten...
    Sedan ska jag förbi frissan och boka klipptid och tid för planering av bröllopsfrisyren...

• Mickes tös

jag vet inte, skolan dra igång mer på allvar nu, så jag tror inte att det blir så mycket tid för pyssel, tyvärr. Men istället ska jag försöka bocka av punkter på den oändliga listan av saker som ska bokas och bestämmas istället, och så övervaka processen av festprogrammen så klart, även om det är bortlejat måste man ju ha lite koll

• Mickes tös

Ska till göteborg på måndag, kom gärna med bra tips på affärer för underkläder, skor och allmänt bröllopsrealterade grejer

• Mickes tös

Typ alla , Vad jag har förstått i alla fall

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2