• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

kanon, nu har jag suttit och plockat favourit låtar hela kvällen, upptäckte nu att jag har valt ut över 400 låtar, d.v.s. nästan 24h musik, hmm, tack för all hjälp, men nu får jag nog ägna mig åt att sålla istället opps

• Mickes tös

japp, vilket dilemma, men men det är ju inte alla låtar som är bra danslåtar bara för att de är goa att lyssna på och det är ju dansa jag vill göra och då främst bugg så jag får väl gå på det och sålla bort dem som inte är så bra till det ändamålet...

• Mickes tös

hepp nu ska jag lägga musiken åt sidan och ladda för imorgon, jag hoppas verkligen att jag hittar en toppen klänning

• Mickes tös

jag hade kollat utställarna på nätet innan så jag visste vad jag skulle vänta mig, så jag tyckte den var helt okej. var i kyrkan efteråt också, det var bra för då kunde man få höra lite hur marcherna och psalmerna låter i kyrkan...

• Mickes tös

Var och kollade tårta i söndags, en första tripp där vi diskutera lite praktiska saker och ungefär vad vi tänkt oss, det känns kanon

• Mickes tös

det blir det lilla stället utanför mariestad, som jag fick tips om här i tråden. verkligen en jättetrevlig tjej, lätt att prata med och vi sa våra idéer och så skulle hon fundera och komma på nått bra, tror det kommer bli kanon

• Mickes tös

oj då är du redan inne på din andra
    nej skämt åsido, så länge det känns bra så är det väl toppen att du kom på det i det här skedet.
    Vad var det för någon du hade och vilken modell är den nya?

• Mickes tös

aha, ja jag har nog också bestämt mig, tror jag, om jag inte kan hitta en billigare. tyvärr har jag inget namn på min men det är en benjamin roberts, men jag har inte hittat den på deras hemsida...

• Mickes tös

japp, det knepiga var att det kändes 85-90% när jag prova och sedan sjönk det till ca 50% på vägen hem, var helt förkrossad och kände det går aldrig, varför ska jag ha så krånglig smak o.s.v. men så sov jag på saken och då kändes det bättre igen, det är typ bara priset som stör, hade tänk max 6000 och den här kostar 8000...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2