• FruFA

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Ett stort GRATTIS till Er!
    När åker ni?

Thailand 08 skrev 2008-02-01 17:47:17 följande:

hej tjejer nu är jag gift!
  • FruFA

Har du packat klart ännu då?
    Ni kommer få det underbart - varje resa till Thailand har varit lyckad för oss... Och tänk då, att gifta sig oxå, underbart!!

Thailand 08 skrev 2008-02-01 18:14:24 följande:

På söndag.Viste att han inte kunde hålla tyst!! dom anställda vet varför han va ledig idag...
  • FruFA

Vad mysigt det låter... Din man...
    Längtar tills jag kan säga det till min F oxå... 3 månader kvar nu...
    Thailand 08 skrev 2008-02-01 18:59:03 följande:

Ska packa imorgon.Allt är struket o klart .Väntar bara på att min MAN vilat klart,han har jätteont i magen,sen ska vi ut och äta
  • FruFA

På Design Mani i Jönköping så säljer de Nixa

Mrs Robin Hood skrev 2008-02-17 16:37:36 följande:

Vet att många av er varit runt och provat klänningar. Någon som vet vart man kan köpa klänningar från Nixa?
  • FruFA

Jag hänger gärna med på fika & snackar bröllop mm !
    Kul!! Men jag slutar jobbet kl.16, så om jag inte kan smita några minuter för tidigt, så letar jag upp er på Rådhuset, ok?!
    Jag har en röd jacka & har mörkt, långt hår...

/Carin

tolonta skrev 2008-02-20 10:48:43 följande:
    Och alla vet att vi träffas och fikar på fredag??? Klockan 16:00 vid fontänen på Hertig Johans torg i Skövde, alla som kan och vill komma är välkomna! Det är bra om ni skriver här doc, så vi har litet koll på vilka som kommer... Då kan man vänta några minuter ifall någon är sen. Men jag antar att vi fikar på samma ställe som sist, vad det nu hetta (Mickes tös eller CaCC - hjälp mig med namnet...)
  • FruFA

Sist jag var hos frissan så var jag så sugen på att klippa mig lite kortare, men så påminde hon mig om bröllopet, hihi.
    Lyckos dig som kan vara brunett eller blondin Jag passar bara som brunett...
    Jag skall till frissan nästa vecka, så jag är heller inte så vacker i håret

tolonta skrev 2008-02-21 10:43:45 följande:
    FruFA, vi ska hålla utkik efter dig! Jag har en blå jacka, och håret lär ni inte se under min turkosa mössa med silvrigt mönster på men det är ljusbrunt/mörkblont med blonderade slingor och mycket utväxt (vilket påminner mig om att jag snart måste bestämma mig om jag ska vara blondin eller brunett på bröllopet, har inte velat göra något med hårfärgen förrän jag bestämt det...)
  • FruFA

Det hoppas jag iaf !
    Jag slutar tidigare från jobbet, och står vid fontänen på torget kl.16 i morgon !
    Vilka kommer då?

Novemberbröllop08 skrev 2008-02-21 17:17:44 följande:
    Tråkigt att inte alla kan, det blir väl av ändå hoppas jag?
  • FruFA

Då blir det alltså:
    Mickes Tös
    Novemberbröllop2008
    Tolonta
    FruFA

Skall bli jättekul ! Jag kommer nog tjata en del om min klänning, eftersom jag skall ner till Gbg och prova på VIP på lördag !

Vi ses i morgon tjejer!
    Jag kikar in här innan jag sticker från jobbet i morgon!

• FruFA

Jag var på jobbet tiiidigt i morse, för att kunna sluta vid lunch. Skall oxå shoppa lite innan fikat!
    Kanske ses vi ?
    Jag har som sagt röd jacka & är brunett...

/Carin

Novemberbröllop08 skrev 2008-02-22 08:39:38 följande:
    Okej då blir vi 4 st då, vad kul. Ska ner till stan å shoppa innan så jag känns igen på svart jacka och massa kassar.
  • FruFA
    Novemberbröllop08 skrev 2008-02-22 12:46:20 följande:
    Aaa, trevlig ses i shoppingvimmlet dårå, annars til fikat.
    Kul !
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2