• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • Fru Hilde

Hej Cybermamsen !!1 Trevligt att se dig.

Ett bönprojekt... det låter kinky... groddar det sig som du vill nu då?

Jag lovar att göra uppdateringar så fort jag får reda på hur det är ställt med denna dära lungan. Som det är just nu försöker jag tänka bort att den existerar.

• janos

Vad trevligt med besök från en efterlängtad cybermamma! Välkommen! Kul att höra från dig.

Rystall, har inte hon börjat plugga?

I natt sov lilleman urdåligt, vilket innebär att mamma sover dåligt. Magen har knorrat och rumpan pruttat i flera omgångar.
    Nu sover han en tidig middag. Normalt sover han kl 11-11.30.

Idag ska vi ta oss en promenad till bvc, för att lära oss om barnsjukdomar. Det är toppen väder ute, så det blir säkert en trevlig promenad.

• anne på grönkulla

Vad mysigt att gå ut o gå. Jag hade hoppats hinna till gymmet, men ska gå bor tikväll, så det hanns inte... en annan dag!

• äntligen på väg

Hej kära vänner. Jag finns oxå kvar här i faggorna, har varit lite otrogen och hållt till på FL ett tag . Kan ni förlåta mig??

Är igång med ett nytt försök igen. Fast jag har eg lovat mig själv att inte berätta det för någon den här gången, men nu känns det som att det misslyckats ändå, så sk*t samma!

Vi hade fyra frysisar kvar på SU men det var bara en enda som klarade upptiningen och dessutom tappade den tre celler av fyra under upptiningen. Maken tror dock att det är en liten kämpe som har bestämt sig för att överleva och jag vill gärna tro det oxå. Bara ett fåtal dagar kvar till test nu så vi får väl se.

Jag undrar oxå hur det är med familjen Rystall?

Det skulle vara jättekul om det blev en ny träff i Sthlm. Isåfall lovar jag att komma denna gången!

Kram till hela gänget

• janos

Kära äpv! Självklart är du förlåten.....speciellt när du hittade tillbaka.

Åh, jag får alltid en tår i ögat och en rysning i kroppen när du berättar att ni är på gång igen med nytt försök. Jag önskar att jag kunde hjälpa till på vägen. Ni är SÅÅÅÅÅ värda ett plus! Jag beundrar er verkligen! *skickar en bamsekram till er och önskar er ALL lycka på färden*

Du vet att vi finns här för dig i vått och torrt!!!!!!!!

• janos

Jag känner mig splittrad om en ny träff, då jag skulle få lov att ta med Elias i så fall. Ni får väl bestämma, så får jag se om jag kan åka då

Svar på tråden Äntligen fredag del 12