• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • janos

*tar fram stora lyft kranen och lyfter upp tråden i det ljusa igen* Åååååååheeeeej!

• Gable

Ja jäklar! Vilken tid det har varit - dop, flytt och hemsk årsdag! Ledsen att jag har inte varit här men det har varit fullt upp. Nu är vi inflyttade och uppackade!!

Bredbandet fungerar, det tog sin lilla tid men den som väntar på nåt gott... 100 mbit!! Swisch swosch

• Gable

JAAAAAAA, jag vill träffas! När kan ni? Jag är ju lixom ledig tills augusti

• Gable

Faxar jättemånga bamsekramar till Äpv!!! Jävla skit rent ut sagt!!!

• Gable

Janos, klockan åtta... Då har vi klätt på oss och ätit frukost och funderar på vad vi ska göra resten av dagen. Vi MÅSTE köpa persienner! E vaknar tidigare o tidigare o det går inte att lura henne att det fortfarande är natt.

• anne på grönkulla

hej Gable! Vad kul att se dig! Det är nån annan som har "din" presentationsbild vilket är mycket förvirrande för en vanejunkie som mig...

• Fru Hilde

Hej igen Gable

Jag skulle ju åkt upp till Estockholmo idag... (fredag) men har valt att låta bli. Jag trappar ner på det mesta numera. Måste sluta vara så trött. Hmm säger jag som vaknat missi nassen Det är lite småjobbigt att ställa om kroppen till hel nattvila om man haft en vecka med många nattpass.

På tisdag ska jag få nya besked om lungan. Det är lite pirrigt och är den inte bra så får de ju förbaskemig ta och remittera till en riktig lungläkare! och eventuellt till en reumatolog. Har hittat en sjukdom som det skulle kunna vara... jag vet att man absolut inte ska hålla på att göra självdiagnoser, men det är ju liksom lite svårt att låta bli det när man är orolig. Hursomhelst tycker jag det är lite konstigt att de inte testat för den sjukdomen ännu, för mina symptom stämmer.

• janos

Hilde, hoppas att tisdagens svar är bra. Håller tummarna för dig. Hur mår lill tösen nu? Blir ni kvitt förkylningen och febern?

Gable, välkommen tillbaka! Du har varit saknad. Jag hade totalt glömt bort att ni skulle flytta nu.

Tjejer, ni vet väl om att det är................ÄÄÄÄntligen fredag igen!

Nu har vi haft två hemska nätter igen. Det variera verkligen!

• Fru Hilde

Kramar om dig Janos! det är bara att hålla ut och hitta strategier. T.ex. kan man sitta och beundra dem små liven... då orkar man lite till

• Fru Hilde

trallala... felistavaskrivatrollet är ja... trallalla...

Inte för att jag tror att ni bryr er om hur jag skriver vid det här laget, men jag själv gör det jämt!

Svar på tråden Äntligen fredag del 12