• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • janos

Idag har vi toppen väder. Jag passade på att vara ute båda gångerna när Elias skulle sova. Det var såååååå skönt! Nu känns det att våren är på väg.

Ikväll ska jag packa, för vi åker till svärfars i helgen. Elias två kusiner ska åka med oss. Dom är 13 och 15 år, så dom är bra hjälp att ha med

Det är bara så trist att det tar fyra timmar att åka dit

Trevlig påsk på er allihopa........om ni nu tittar in någon gång......känner mig så ensam här nu för tiden. Har Hilde blivit frisk??

• janos

Godmorgon!
    Här vaknade sonen kl 5.30, så vi har hunnit göra massor redan. Startat tvätten, hämtat ved, eldat, vinkat av pappa och nu ska vi äta frukost. *kurr kurr i magen*

• mammacatta

Glad påsk tråden!
    Herreminge vilken sabla-vecka jag haft! *stön*

Men nu är den SLUUUUT!!!

• janos

Vad roligt att se dig mc! Jag började nästan tro att alla hade rymt till verkligheten;)

Trist att du har haft en jobbig veca. Hoppas att påsken blir bättre Kram

• anne på grönkulla

Närå jag har just rymt tillbaks hit till nötet. Har vart ute o rest lite o haft dålig nättillgång, men nu är nog ordningen snart återställd.

• Fru Hilde

Påskar till tråden lite

GLAD PÅSK! *SKRIKER*

Vi hade täntk åka iväg lite över helgen, men eftersom jag vait sjuk låter vi blir. det är faktiskt "dögöttit" o vara hemma och bara slappa!

dottern tittar på teletubbies och jag sitter o surfar.

Har föresten precis i dagarna köpt min första torktumlare någonsin. Så nu har jag alltså blivit en modern hemmafru med egen tumlare *not* Mitt hus börjar nästan se rent ut också, så rent i hörnen och rent i samvetet eller hur var det nu det var?

Svar på tråden Äntligen fredag del 12