• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • Gable

Nej, han vill inte träffa dom i någon större utsträckning, där är vi överens. Det är svärmor, svägerskan o hennes sambo som lever i nån drömvärld och TROR att vi ska bli bästa vänner. Fast i svägerskans fall tror jag nog att hon helst vill exkludera mig och bli bästa vän med sin bror och barn. Mig hatar hon, det kan hon inte ens dölja. Den kärleken är ömsesidig om vi säger så *host host*

Det vi inte riktigt ense om är om hon är psyiskt störd eller ej. SB tror hon har ADHD!! Jag säger Borderline, inte till SB - där säger jag ingenting - och husbandet säger ingenting.

• Gable

Jag skulle gladeligen ALDRIG träffa dom, men vi är ju så illa tvunga ibland. Det är de få tillfällena som gör att jag går i taket, jag klarar verkligen inte av henne!

Ibland när andra frågar om husbandet har några fel så brukar jag svara ja, han har 2 jättestora fel, sin mor och syster, annars är han felfri.

• anne på grönkulla
    Stackarn! Här umgicks vi oxå med svärisarna på påskafton, men det gick bra. Sen har vi umgåtts rätt mycket med min mamma o syster på sistone.
  • Gable

Är du hemma?! Det har jag helt missat!

• anne på grönkulla

Japp, jag är i Stockholm sen i torsdags. Var ute på resa före dess, bl a hos mammsen (se bilder på bloggen!). Stannar till torsdag också.

• mammacatta

Trevligt anne, ser ut som att nollåtta är några snäpp trvligare nu!

*kramar stackars G hårt*

*tar i lite till*

Skitsynd om dig, men du vet vad jag tycker. Du är den bättre människan och har ganska mycket moraliskt ansvar för att se till att ungen inte far illa!

Seriöst G, du är den bästa av människor, glöm inte det.*kjam å hångel*

Appropå inget: jag ska snart åka till Kreta! *fniss* städade garderoben/kläkammaren idag och det blev URBRA! Har tom provat bardräkterna idag - en lite chochartat men ser billigt ut. Behöver inga nya iallafall.

• Cybermamman

mc, chockrosa bardräkter du bara måste lägga ut bilder på det! Jag har inga bardräkter. Jag har bara liggaisoffanochpetanäsandräkter jag. Men rosa är dom!

Gable, faxar genast över mitt justaste järnrör. Använd det med urskiljning.

apg, "bli inte arg, bli överlägsen" det var det klokaste jag läst på länge, det ska jag skriva upp. Nej förresten, jag tränar in det som ett huvudnummer direkt.

Glad senPåsk önskar jag er alla

• Fru Hilde

Bardräkt som ser billig ut Ja brukar ju inte vara den som märker ord... men den var riktigt rolig!

Har själv några bardräkter från förr som tyvärr inte passar längre och som ser hyfsat "billiga" ut.

Gable säller mig till kören. Du är den bättre människan och hon den sämre

Jag har i bestämt minne jobbiga släktmiddagar med min svärmor och svägerska där jag kände mig oerhört kok-ilsk. Tur att svägerskan verkar skaffat sig andra livsideal numera. (hoppas jag) så hon verkar inte så noga med yta längre. Min svärmor däremot är som hon alltid varit, men efter vi fick dottern har vi åtminstone något att samla samtalen kring. Så den relationen är bättre just pga att vi äntligen har något att tala om. Däremot får hon alltid feber när hon måste göra en insats... och jag begriper inte varför jag överhuvudtaget vågar lite på att hon någonsin ska ställa upp. Om något är jobbigt blir hon sjuk direkt *host host* ... *blink*

Cybermamma trevligt att se dig Är du säker på att du inte har en rosa bardräkt i garderoben? ...

Svar på tråden Äntligen fredag del 12