• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • mammacatta

Hur kunde mina urgamla blå å svarta baddräkter bli rosa helt plösligt? *kliar mig i huvudet*
    Billigt ser det ut eftersom jag inte behöver köpa nya. Jag ser inte billig ut. Jag ser fattig ut - det är en liten skillnad...
    Chockartat är det för att jag inte minns min hud som så erbarmligt ful. Lurar på om man kan ha nylonbyxor på stranden... Skulle det se lite konstigt ut? Det kanske är bäst att ha min fula råsa hud med sina blå trassliga streck, gropar överallt och nytillkommna skrynkel. Nylon borde höja fler ögonbryn.

Råsa; det skulle se lite halvnaket ut på mig. Grisrosa å råsa - hudfärgat liksom.

• Fru Hilde

Aha

Jag har ett litet tips www.ullapopken.se/ullapopken/artikel.up&sppk=sDAjNpKr8Jo7xi7i6jePKd-99&catid=dfu4zc5pddy3xi7i6jePKd-142
    eller en sådan här www.ullapopken.se/ullapopken/artikel.up&sppk=qPQdZlOmfJ93xi7i6jePKd-99&catid=dfu4zc5pddy3xi7i6jePKd-142

de går alldeles utmärkt att bada med dem på också. De är ju i baddräktstyger. Nackdelen är dock att man inte får någon solbränna där man gärna vill ha det Men själv kan jag tycka att det är skönt att få följa lite när jag är uppe och promenerar. När jag ligger ner och solar så kan jag ju ta av linnet.

• anne på grönkulla

jag som aldrig vågade visa mig i baddräkt som tonåring bär helst skamlöst bikini nu som plus 30. Inte för att jag tror att jag är nåt att se på - utan för att jag struntar i vem som bryr sig och tycker jag är ful.

• äntligen på väg

Baddräkt och bikini... hmmm, själv trivs jag som fina fisken i thermobrallor och täckjacka

• Fru Hilde

Jag beundrar dig Anne. Själv har jag alldeles för stora komplex för att orka ha den inställningen.

• Cybermamman

mc, hur de blev rosa, hmmmmm, *kliar mig oxå i huvet* måste ha gått till så här

cybermamman läser ... baRdräkt ... hm chock****
    slutar läsa och lägger själv till (önsketänkande )favoritfärgen rosa efter chock- för det passar så bra ihop

simsalabim så fick mc en rosa baRdräkt

Grattis mc, du har vunnit en RÅSA! Jag är säker på att du kommer att bli drottning i baren

Svar på tråden Äntligen fredag del 12