• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • Gable

Fast det där hjälpte inte så mycket...

Ni vet väl att svägerskan ska ha barn och jag har misstänkt att de bara skaffar för att vi skulle få barn.

Mycket riktigt. Hennes sambo berättade glatt i helgen för mig att HON hade velat ha barn bara för att vi skulle ha. Han ville inte, men kunde ju inte neka henne... VAD ÄR DET FÖR J-VLA ANLEDNING??? Stackars barn. En psykiskt sjuk mor och en far som inte är så mycket bättre. En riktig redneck, om jag säger så. Jag trodde faktiskt inte att det fanns så inskränkta människor i Sverige idag, 2008.

Han tror också att vi kommer att börja umgås var och varannan helg bara för att vi har barn. OCH det är bara vi som ska åka till dom, de kommer inte att åka till oss. Jo tjenare... Vi bor ju inte direkt grannar. Orkade hon inte ens masa sig till vårt barndop så tänker inte jag åka dit stup i kvarten heller. Är så skitförbannad på hela grejen.

• Gable

anne på grönkulla skrev 2008-03-24 10:36:00 följande:

*kramar om o tröstar med resterna av citronmarängpajen*
    *mumsar glatt* TACKAR!
  • Gable

Dessutom tål vi inte varandra så hur ska vi kunna umgås? Jag tänker ju inte lämna E där helt vind för våg för att hon ska umgås med kusinen... Nixipixie!

• Gable

Jag har så dåligt pokerfejs, till och med en blind skulle se vad jag tycker och tänker

• Gable

Jo jag vet, men jag kan bara inte låta bli. Hon är som ett rött skynke framför ögonen på mig. Bara jag tänker på det så stiger pulsen till oroväckande nivåer. ALLA mina dåliga sidor triggas igång.

Svar på tråden Äntligen fredag del 12