Örebro-bröllop 2008
lillaj, vad har pappa för bilar? Mina föräldrar har två oplar, inget vi vill åka direkt.
Du kanske kan skjutsa oss på bröllopet. Hihi.
lillaj, vad har pappa för bilar? Mina föräldrar har två oplar, inget vi vill åka direkt.
Du kanske kan skjutsa oss på bröllopet. Hihi.
Jag måste också ta tag i allt känns det som. Har inbjudningskort att göra. *suckar*
Har ringt hem typ tre gånger idag bara för att kolla om posten kommit, väntar på ringen. Superspännande!!
Vi har beställt från www.smykkebutikken.dk Det är den ringen jag har i galleriet, den med rosa stenar. Superfin!
Vad är det för Jaguarer? Kanske något för oss. Skulle vara kul att överraska m2b med något läckert.
Jag åkte häst o vagn när jag tog studenten, annars så tycker jag att det är jättefint, men nu känns det för mig "förbrukat" Vi har lite för långt mellan vigseln och festplatsen med för att det ska fungera.
Vad har ni för datum flickor?
Det är en annorlunda ring iaf, de har aldrig tidigare sålt den till någon, vilket innebär att jag är helt själv med den.
Vi fick ge 6500:- ungefär, då köpte vi ett par matchande örhängen också.
Jonna83: Jag har inte orkat tagit tag i det om jag ska vara ärlig.. En kompis kompis är fruktansvärt duktig på att fota, så jag hoppas verkligen att han kan. Han kostar typ "gratis sprit på festen"
Jonna83, vad kul att du hittat ring på samma ställe som mig!! Vilken är det? Vi åkte ju tom till danmark i höstas för att pröva. De som speciall görs kan man inte skicka tillbaka tyvärr..
Vi ska ha med barnen. Iaf våra, vi ber inte några lämna sina hemma, det är upp till dem själva om de vill passa dem eller inte. Sen vet jag av egen erfarenhet att stämningen blir faktiskt roligare med barn, de är väldigt ärliga och naturliga.
Jättefin!!
Förästen.. en kompis storasyster var på bröllop på Irland, mega-stort! Pressen var tom där..
Hur som, det var gigantiskt, men det jag tyckte var mest "överdrivet" det var personalen inne på toaletten som hade som uppgift att torka händerna på de som varit på dass!