Örebro-bröllop 2008
Forumet är det inga fel på längre, de problemen är lösta. Därimot kanske det inte skrivs så mycket.
Forumet är det inga fel på längre, de problemen är lösta. Därimot kanske det inte skrivs så mycket.
Vi ska ha en brudskål, köpte ju 60 glas på ikea. Det blir något billigt & gott att skåla med. Vad kostar Cremant de bourgogne?
ååh.. lambusco kostar 42kr flaskan. Billigt och gott!
Våra inbjudningar är ju nu skickade och vi väntar på att folk ska börja osa. Vi har bett gästerna att önska en låt till festen så jag tror att det dröjer några dagar innan de ringer, de vill klura lite först.
Välkommen tebax!
Nu händer det grejer som tusan!
Igår hade vi lite bröllopsplanering med de närmaste. Idag har jag pratat med cateringen och vi har bestämt att vi ska proväta i april.
Ringde precis och kolla tårtan, kommer kosta ca 650:- Pangpris!
Har fått blombud idag. Händer inte ofta.. återstår att se vem de är från.
Någon vet vart vi kan köpa billiga vita örngott?
shit, jag har inte orkat åka dit någon mer gång och kolla in borden.. det får bli när alla har anmält sig.
Jag ska ha en väldigt enkel bukett, eftersom min klänning är full av strass och pärlor. Vet inte vad den kostar faktiskt, men det ska bara vara rosor, långa stjälkar.
Vi hoppade faktiskt bröllopsmässan, vi har precis som ni allt redan bestämt, så då kan jag lägga 300:- och barnvakt på något annat istället.
Det har vi tänkt på.. men vet bara inte vad vi ska ta än.