• Waersta

Örebro-bröllop 2008

Lillaj: kan du inte uppdatera trådstarten men den lilla listan vi gjorde?

• Waersta

Förästen, vi har tänkt att åka på bröllopsresa nästa höst/vinter då pengarna finns igen..

• Waersta

Trycka på uppdatera trådstarten och då lägga till den lilla listan med våra namn.

• Waersta

Vi är klara med våra ringar! Bara jag som ska ha två.

Det är helt rätt med stenar även till killar! Coolt! Ska han ha vita stenar? RIktigt snyggt med latte färgade.

• Waersta

nej det är nog långt ifrån gratis.
    Jag är nöjd över att ha hittat en ring för 5600:- Har den ligger framför mig.. och så fick jag ett par matchande örhängen också.

• Waersta

Jag har också börjat med inbjudningarna.. vi gör dem själva. Billigare så.

• Waersta

Välkommen E hjärta A! Vi har berättat för alla som velat veta.

• Waersta

Jag kan inte se ditt galleri, du måste välja att det ska synas, det gör du lättast genom att klicka på "min sida" högst upp till höger, och sen väljer du inställningar.

Ilbäcksan skrev 2008-01-24 11:07:15 följande:
    Hej och tack Waersta för inbjudan till tråden :) Jag saknade också Örebro-tråden, den vara bara borta en dag när jag skulle in och läsa. Trevligt att det startat en ny :) Jag gifter mig den 28:e juni och jag gjorde precis klart inbjudningarna(se mitt galleri)Det var mycket pill jobb och framförallt tyckte jag det var jobbigt att klippa till pappren så det blev rakt, men de är iaf "handmade by Linda" då får man räkna med lite snett och vint *s* Hur långt har vi kommit... jag har kvar transport efter vigseln, inte för att vi måste för festlokalen ligger ett stenkast från kyrkan, men det känns lite kul att åka iväg. Skulle vijla ha häst och vagn, någon som vet någon i Ekeby eller närheten som göra sånt? Klänning är också kvar, men ska åka till Degerfors i helgen och prova loss. Ringen har jag bestämt mig för iaf(finns också i galleri) men den är inte beställd eller så än. Hur gör ni med alkohol till festen? Hur mycket ska man räkna med tex till festen?
  • Waersta

Nu gick det jättebra! Superfina inbjudningskort! Ringen påminner om den jag ska ha, fast ändå inte.

• Waersta

Jag ska börja slita med mina med.. jag har bara skurit ut formerna på dem änsålänge.. vi har även bestämmt oss för att ha runda placeringskort så det måste också klippas till.. *suckar*

Jag hatar att pyssla.

Ilbäcksan skrev 2008-01-24 11:31:36 följande:
    Ok, bra :) Tack, kul att höra verkligen, som jag slitit! Ja, jag såg det, typ samma med skillnaden att du har rosa stenar i din. Jag måste bara hitta en förlovningsring som passar till vigselringen, för den jag har är för tunn, måste ha en tjockare.
Svar på tråden Örebro-bröllop 2008