Örebro-bröllop 2008
Har ni köpt biljetter till bröllopsmässan? Jag såg igår att man kan göra det så ska diskutera med karln vilken av dagarna som han vill gå.
Har ni köpt biljetter till bröllopsmässan? Jag såg igår att man kan göra det så ska diskutera med karln vilken av dagarna som han vill gå.
Jonna83, nu såg jag att "våran" fotograf ska vara med på bröllopsmässan. Kanske man kan haffa honom då om du inte fått tag på honom innan.
www.ticnet.se
Men det går bra att köpa på plats också.
Är det någon av er örebrotjejer som har barn?
Mest nyfiken ifall jag träffat er eftersom jag säljer barnkläder, världen är liten ibland. Men då kanske ni hade kännt igen mig på bilden.
Psalmer, shit, hade jag inte en tanke på, hur gör man när man är ute? Ingen kantor menar jag, litar på att prästen inte är tondöv?
www.weddingannouncer.com/pictures/23225/aboutus/full-size/pict9462-jp.jpg här ska vi vigas. Eller på bilden ser man ju där gästerna ska sitta.
Det är Riseberga Amfiteater.
Jag säljer inte i butik utan med hemförsäljning.
Ja visst är det maffigt! Vi bor i Östansjö så det är inte så långt ifrån. Det var en bekants bekant bekant typ som vigdes där. Det var så vi fick idén. Min karl vill inte gifta sig i kyrkan, men nu har vi kyrkan som B-plan. Alla är nöjda. *ler*
Min klänning är klar, den har hängt i garderoben sen början på november. Problemet nu är att jag gått upp i vikt.. typ 3 kilo sen jul, var klänningen tight innan så får jag nog inte på mig den nu.
Men jag vill ner nu!! Nu ska jag banne mig ta tag i det, äter knäckemackor till frukost, massor av vatten hela dagen och nutriletts bars till lunch, äter vanlig mat hemma eftersom jag äter med barnen.
Nu jädrar!!
Vi kan väl göra en skojig lista i datumordning?
080719 Waersta
Du kan göra bådeoch, annars är det ticnet.se som säljer. Kul! Kanske vi ses där!
Vi blir inte fler än 60. Har tänkt att bara bjuda de vi faktiskt umgås med. Svårt!
M2b syster är våran toastmadame.
Vi ska ha buffé, vi ska göra den själva har vi tänkt.