• Waersta

Örebro-bröllop 2008

*upprörd* Talade med "Va fint foto" Det var inte hon som har stället som svarade.. var någon äldre dam, varken tillmötesgående eller trevlig tyvärr, slutade med att jag sa att jag ringer någon annan..

Så någon annan som vet någon trevlig fotograf i örebro som gör secret box?

• Waersta

Men sånt finns ju på ikea, sök efter britt på hemsidan, det är väldigt mjukt med massor av hål i, det är ju sånt som vi ska dekorera lokalen med, typ köpt 70m.

Jonna83 skrev 2008-03-12 19:00:29 följande:
    2aug08Näej..inte fiberduk.. Det är jättemjukt o följsamt, vitt med massor av små små hål lixom.. Om man köper en sån där rund sänghimmel på Ikea så hänger det ner sånt tyg.. Nån?
  • Waersta

Stämmer bra det!

Jonna83 skrev 2008-03-12 19:30:19 följande:
    eller är det det som kostar 7 kr metern, 145 cm bred?
  • Waersta

jag går till Mona på hudateljén 650:-

Jonna83 skrev 2008-03-13 09:41:35 följande:
    åååh, då måste jag åka o köpa! Tack! Jag hade letat ihjäl mig ;)Är det nån här som vet nån bra som man kan gå till o få ansiktsbehandlingar häromkring? Som inte kostar skjortan..?
  • Waersta

Nu har jag bokat med Sofia, ska bli kul och se hur det blir! Tar ni paket lilla eller stora?

• Waersta

Vi har bokat 27 maj, eller blev det den 26, jaja, däromkring iaf. Hon var verkligen supergullig! Ska bli kul! Även om jag föreslog att jag kanske ska vara full..

lillaj skrev 2008-03-13 19:25:55 följande:
    Jag tycker att 12 bilder är lagom så jag ska ta det lilla paketet! Det ska verkligen bli superkul. När ska du ta bilderna?
  • Waersta

Neee.. men jag har sett en sån snygg bild i siluett, helt naken, superläckert!

lillaj skrev 2008-03-13 20:39:20 följande:
    Hihi, ja du det där funderade jag också på och antagligen skulle det kännas mer avslappnat efter ett glas vin Jag ska dit 14 maj! Har du några bra ideer kring vad du ska ta med förutom vita och/svarta underkläder? Det jag hört är ju slöja för den som ska ha, ros, strumpeband, smycken men vad annat skulle passa tro?
  • Waersta

Äh, vi tog tre rullar bara.

Jonna83 skrev 2008-03-14 10:39:02 följande:
    waerstaVarför bestämde ni er för just 70 meter? Alltså har du räknat på hur mycket ni behöver ungefär eller gick ni på känn ;)
  • Waersta

Vill du köpa det.

Jonna83 skrev 2008-03-14 18:05:22 följande:
    haha ok..Vi var inne o kollade in dom förut, precis rätt ;)Vill ni ha kvar tyget efteråt eller vill ni sälja?
  • Waersta

Vilken affär? Härligt med klipp!

lillaj skrev 2008-03-16 18:39:36 följande:
    Jag har hittat mina brudskor till superpris!! Varit och hälsat på min syster i helgen och tog då en tur på stan och kikade in i en brudbutik som hade 50% på "nästan allt", bla ett av dem jag tänkt beställa på nätet men när jag nu fick chansen att prova dem så kunde jag kostatera att dem hade lite för hög klack för mig så det blev istället ett par Ivory Belinda istället för Asta. Dem är aningens lite för stora men hellre det än för små så jag ska prova med partyfeet eller liknande och lägga i. Jag är så nöjd med skorna till det priset!! Tur att jag inte beställde från nätet förra veckan! Hittar ingen bild på dem för tillfället.
  • Waersta

Det finns några stycken i örebro som sminkar med ID, rekomenderar Hudateljén. Men ring dem nu..

Frisör är ju lite lättare för dig med.. vi gifter oss på semestern och alla verkar lediga. Jag rekomenderar dig att kontakta Louise H, ett riktigt proffs som är kanonduktig!!

LT080906 skrev 2008-03-23 18:31:55 följande:
    Hej!Jag ska gifta mig i Örebro (Mosjö kyrka) den 6 september men bor i Sthlm vilket gör att jag inte har strålande koll på utbudet i stan. Måste väl ta tag i att hitta frisör för hår och smink snart, några tips? Jag vill gärna ha någon som sminkar med ID men det verkar svårt att hitta?Tips på DJ till fest och solist till kyrka tas också gladeligen emot! Snart "bara" 5 månader kvar så det känns som att vi måste ta tag i planeringen nu..
  • Waersta

gulasidorna.eniro.se/query&search_word=Louise+H&geo_area=%F6rebro

LT080906 skrev 2008-03-24 19:02:09 följande:
    Waersta - Vem är Louise H? Nån speciellt salong? Letar telenr inför morgondagen.Och har också hunnit med att boka bröllopsresa, här går det undan!
  • Waersta

Brudar! Jag behöver hjälp! Förslag på vad som kan göras på en möhippa i örebro, väldigt snart.

• Waersta

Åh vad roligt att du beställt!

Just nu är de väldigt lugnt.. dryga tre månader kvar och jag känner mig lugn.
    Förösker gå ner lite i vikt det är väl det enda..

lillaj skrev 2008-04-02 09:00:58 följande:
    Nu har jag beställt min klänning!! Den i länken ovan! SÅ det blev varken Lilly, FY eller npn av dem jag tänkte från början!!!Vad har ni på gång?
  • Waersta

Jag gör inte mer än att jag försöker tänka på vad jag äter och så går jag ut en sväng på lunchen.

lillaj skrev 2008-04-02 09:44:18 följande:
    Samma här, tränar så mycket jag bara kan nu de sista månaderna jag är föräldraledig! Vad gör du för att gå ner i vikt? Vi är ute och går mycket, tränar med Blossom Taiton tränings-DVD(vilket Hugo tycker är underhållande) annars försöker vi laga GI-mat och bara äta lördagsgodis och ingen läsk i veckorna! Just nu känns det som att det går superbra. Hade en period med mycket godis och fika under hösten men nu är vi riktigt duktiga tycker jag Jo, just ja igår tog jag dessutom joggingpremiärturen!Men visst är ett bröllop en bra motivation för att gå ner i vikt! Jag låter ju jätteambitiös
  • Waersta

Den nya på krämaren!!

Ronja2 skrev 2008-04-04 07:53:57 följande:
    Har nästa vecka tänkt att ta tag i det här med att hitta fina underkläder. Funderar nu på var jag ska gå? Nån som har tips på någon bra underklädesaffär i Örebro?
Svar på tråden Örebro-bröllop 2008