ny tråd för budget runt 15-20 000:-
fina kläder jag funderar också på ellos kläderna till mina småtjejer, känns uppklätt utan att vara utspökat. och kostymen på smågrabbar måste ju se för härligt ut
fina kläder jag funderar också på ellos kläderna till mina småtjejer, känns uppklätt utan att vara utspökat. och kostymen på smågrabbar måste ju se för härligt ut
låter både gott och fint med tårtorna en del av mig är inne på att baka och baka och baka de närmaste månaderna för att prova och träna men en del av mig vill beställa direkt...
pga allergier i släkten vore det enklare att göra själv men det ska hinnas med också
jo det är ju priset som gör att det vore en ide att göra själv också. tårta til 50 pers kostar ju en hel del men tårtor är inte direkt min specialitet..tror hellre jag satsar på att göra mer av maten istället tror jag
jag ska nog börja fila på programmen, man kan ju göra gästpresentationen också det är ju bara att ändra beroende på om dom kommer eller inte.
ja du kantor...känns väl inte helt rätt det här med kantorn så vi funderar lite på att ordna nån som spelar gitarr eller nåt istället
det hade ju varit skoj också om dom visat ett par med deras budget på 200 000:- men även ett par med budget på säg 15-20 000:- som det är nu ligger enaparet på 200 000:- och andra på 150 000:- men hur som så är tandblekning och hennes bantning synnerligen ointressant...
mer TIPS varför gör man ett program som enligt reklamen ska ge tips men som i själva verkt inte innehåller ett enda?
jo man måste vara övertydlig, var på ett bröllop där man ordnat en speciell allergitårta men vad hjälper det när ngr stolpskott tog den tårtspaden och skar i den vanliga tårtan!
likdant när man tar mat var noga med att påpeka att besticken INTE får vandra runt i de olika maträtterna för det är inte kul för den som blir sjuk
och säga att den tårta eller vad det nu är som är tex sockerfri bara är till för dom med diabetes..har märkt att även uppfostrade mäniskor inte tänker så långt ibland..allergitänket är svårt när man inte lever i det själv...saker som jag tycker är självklara att så gör man inte fungerar inte för alla andra har jag märkt.
bål kan lätt se väldigt läckert ut med lite frysta bär eller isbitar med blommor eller dyl i.
köp myggnät på rusta går att nåla fast på väggen i värsta fall det ska vi göra.
är det nån som vet hur mkt vinglas brukar kosta på ikea?
funderar faktiskt på att köpa vinglas att ha till maten men sedan ha plastglas, lokalen har bara vanliga trista dicksglas, donerar dom till lokalen sedan
ha,ha då är vi två...vi har ju dessutom oturen bägge två att det blir lite tid som försvinner i resor för smink och hår..jag är hopplös tidsoptimist och det är inte en bra grej när man har barn har jag märkt för dom sinkar en nog mycket ändå
The Bumblebee skrev 2008-02-02 10:24:14 följande: