Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

ja det gjorde dom

• grabbarna

inte min stil nån av dom man får så låååånga fötter ;) men jag tycker ändå att den med pärlor på är finare

Bellanote skrev 2008-03-20 10:20:22 följande:
    Kolla in mitt galleri, mina skor från kina kom idag, beställde två par för 400 strax över med frakt men kan inte bestämma mig för vilka jag vill ha..
  • grabbarna

hur lång tid tog det?

Nufsan skrev 2008-03-27 15:59:39 följande:
    Jag har fått mitt idag Åh vad fina färgerna var!Nu längtar jag tills imorgon då jag ska testa lite brudmakeupSka def beställa mer därifrån
  • grabbarna

har också beställt fast jag tyckte det var bättre beskrivet på everyday med exempel och så vilken hudton man kan tänkas ha men det kanske blir bra ändå, läste nånstans att dom inte fått så höga betyg dock men prov är ju prov så det märker man väl, gjorde enr aid och beställde en massa parfymprover också.

finns de fler ställen med gratis varuprover?kan man tex gå in på kicks och fråga om dom har prover på nåt? känns liksom lite sniket...

• grabbarna

ja prov på ögonskuggor har jag aldrig sett nånstans tror jag med på foundation och parfym borde väl finnas nånstan men ofta är dom snåla med dom och flera gånger har dom före i kön fått men inte en själv för att man enligt dom inte handlat för tillräckligt mycket men om man fick lite prover kanske man skulle handla mer tänker ju jag

• grabbarna

tja jag surfade in på parfymbutiken.nu fast där fanns inga välkända märken men dom kan ju lukta gott ändå och sedan kollade jag in på nån som här sida som listar gratissaker och beställde 3 parfymer och 2 rakvatten minns inte vart dock och jag sitter vid fel dator så jag kan inte kolla men en var mexx och en lacoste samt en ldb hudkräm

• grabbarna

men varför är dom så snål med prover? dom behöver väl knappas betala för dom...har hört att dom ofta får slänga för det blir gammalt är det inte bättre att dela ut då tycker man ju

• grabbarna

jag kollade och kom till kassan tre gånger innan jag vågade mig på att trycka på sänd
    The Bumblebee skrev 2008-03-28 13:54:31 följande:

grabbarna skrev 2008-03-28 13:52:33 följande:
    Tusen tack! Fattar jag hur jag ska beställa nu då tro... Ibland känner jag mig så blåst när det kommer till sån här Ska iaf försöka
  • grabbarna

jag beställde två gånger första gånger provkitet och två ögonskuggor och betalar 6,85 i frakt med first class mail har du valt det eller valde du ups eller nåt?

andra gånger tog jag provkit + en kabukborste och betalar då 5.95

Troll1 skrev 2008-03-28 22:27:50 följande:
    Det fanns ett ännu dyrare alternativ, så 15 dollar var det biligaste alt. (det fanns bara två). Frågan är om jag ska dela upp best? Har inte valt fraktsättet så jag är inte klar med best.Ursäkta mitt tjatande...
  • grabbarna

jag skaffade paypal till detta funkade kanon hade paypal förut också men kunde för mitt liv varken minnas mejl eller lösenord tur att man kan göra ett nytt konto

• grabbarna

jaha ja vad skumt har du beställt mkt då?

• grabbarna

jag beställde i samma namn och båda är skickade så det verkar inte vara ngr problem var tvungen att kunna ange en annan mejladress för att kunna spåra det dock men det hamnade i slutändan på samma ändå

• grabbarna

jag fick båda gångerna upp en sida när jag gjort beställningen där jag skulle ange löseord och mejladress för att och där kunde jag inte använda samma mejl båda gångerna

• grabbarna

jag har tre mejladresser som jag använder beroende på vart det är en vanlig och två hotmail

Nufsan skrev 2008-03-29 20:41:30 följande:
    Okej, får se hur jag får göra då
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-