Inlägg från: The Bumblebee |Visa alla inlägg
  • The Bumblebee

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

Karis Annelie: Det var väl det jag trodde. Vad skönt att någon har koll här Då klarar vi oss på mitt USB-minne, skönt.

• The Bumblebee

Skimra:
    Önskar att jag hade en liten tjej som kunde ha den där klänningen.
    Vi har funderat på att klä våra små grabbar/brudnäbbar (en 2- och en 3-åring) i kläder från Théo Pauline-kollektionen oxå. Tycker att de är så himla söta. Åsså kan de använda dem vid andra tillfällen på sommaren sen.
    Skjorta å de där knälånga shortsen blir det nog. Färg beroende på vad pappa ska på sig

• The Bumblebee
    Ullrika skrev 2008-01-19 12:36:00 följande:
    p.s. jag trodde att DollarStore bara fanns i Gävle
    Nej, den kedjan är väl ganska utspriden nu. Vi har i både Härnösand å Kramfors Mycket billigt skräp där oxå. Men man kan ju verkligen göra fynd oxå.
  • The Bumblebee

2008-08-09 skrev 2008-01-19 12:45:05 följande:

The Bumblebee skrev 2008-01-19 12:41:30 följande:Ja och i strömsund + att jag tror de skulle öppna i svenstavik.Jo det är verkligen mycket skräp där, men mycket fint också! Handlar tex panelgardiner ruggigt billigt där!
    Var ju tvungen att smyga in på dig sida å se vart du bodde, när du skrev att du hade 90 mil till Ullared För det är väl cirkus vad jag har oxå. Är uppvuxen i ÖstJämtland (Hällesjö/Kälarne) - har min pappa i Granbo å Torvalla.

Å gardiner köpte jag till jul. Men de var alldeles snea fick fixa å trixa med gem för att det inte skulle se helt galet ut. (har ingen symaskin...). Såg att samma panelgardiner såldes för 200-300 kr på tradera - åsså kostar de 50 spänn på Dollar
  • The Bumblebee
    Atredot skrev 2008-01-19 15:59:13 följande:
    Jag har köpt min klänning nu! Den kostade BARA 200Kr på ett av sveriges större postorderföretag! Behöver köpa en underklänning eller sy en, men en vanlig billig klänning är ju några tusen!www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx#
    Oj, vad nyfiken jag blev nu! Länken funkade inte men jag kollade på ellos sida ändå och försökte gissa vilken det var. MEn det var ju smått omöjligt - vilken är det du har köpt?
  • The Bumblebee
    malous skrev 2008-01-20 09:08:13 följande:
    Om du plockar bort länken ända fram till www.ellos osv så kommer du rätt.The Bumblebee skrev 2008-01-20 08:59:15 följande:
    Kom ju på att jag kunde testa att göra så efter ett tag. *korttänkt*

Atredot - Det var en stilren och fin klänning. Inte alls min stil dock, den modellen på klänningar får mig att se 4-5 strl. större ut Men det måste kännas som du gjort värsta klippet ju!
  • The Bumblebee
    efternamnsbyte skrev 2008-01-20 16:44:49 följande:
    The Bumblebee skrev 2008-01-20 14:00:31 följande:Hm, jag är nyfiken, men får inte fram sidan rätt i alla fall, får bara upp ett ex till av BT-sidan jag redan är på. Kan ingen vänlig själ lägga in länken riktigt?
    Om du testar den här länken istället då Jag tog bort det som gjorde att den inte funkade.

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=194501&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
  • The Bumblebee
    BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-02 09:53:37 följande:
    Ni som ska göra er iordning hos en frisör och ska fota er innan vigseln, vilken tid ska ni då va hos frissan??
    Undrar jag oxå... Jag ska visserligen få håret gjort hemma - men överväger att beställa tid för sminkning på salong. Å då vore det skönt med nån sorts tidsangivelse att gå efter... Är man tidsoptimist som jag så kan det ju gå riktigt illa å det vill jag ju inte på min bröllopsdag
  • The Bumblebee

Ni som har budgeterat maten - hur har ni räknat?

Har ni redan satt en meny och räknat ut vad det skulle gå på (även ni som valt att ha buffé) och sedan jämfört med motsvarande catering?

• The Bumblebee

2008-08-09 skrev 2008-02-03 14:49:43 följande:

I vårt fall satte vi nog mest en summa, tog i ganska rejält för att vara säkra. Men eftersom vi nu har räknat med 5000 kr så tycker vi, att hittar vi catering för det priset istället, så är det ju skönt att slippa laga maten..
    Det är ju sant. Slipper man fixa en massa med maten så är ju det bara postitivt!
    Men jag vill verkligen ha buffé och vet inte hur "rolig" buffé vi kan få caterad. Vad ska ni ha för mat?
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-