Inlägg från: The Bumblebee |Visa alla inlägg
  • The Bumblebee

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

Blommor i festlokalen - ska man ha det? Jag gifter mig ju redan i början av juni, och jag har inte riktigt bra koll på vilka blommor som blommar då...
    Vet att de flesta har blommat ut fram mot juli månad. Ibland är det svårt att klä midsommarstången t.o.m. Hm... Måste kanske ta oss en funderare på det där.

• The Bumblebee

Sitter oxå å funderar över m2b's kläder. Är så sugen på att åka och titta i butik på ljusare kostymer. Men det borde ju trilla in nu när stundentkostymerna finns framme.

Vad ska ni ha för färg på väst och plastrong?

• The Bumblebee

Nufsan skrev 2008-02-29 10:19:13 följande:

Min bukett är i rosa så därför vill jag det, hihi. Klänningen är ivory Övertalning i 5 månader hihi
    Såg precis det här:
    www.uppkladd.se/&subCat=Vest&model_ID=38

Om det inte blir i ivory, så ska jag övertala min m2b till detta. Jättesnyggt tycker jag! Åsså får smågrabbarna ha rosa skjorta.
  • The Bumblebee

fitforfight skrev 2008-02-29 10:36:53 följande:

Dom hade rosa barnskjortor på Cubus nu.The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:22:46 följande:
    Tack för tipset! Ska kolla dem innan jag beställer från Ellos. Gillar annars deras Théo Pauline-kollektion jättemycket:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=195386&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
  • The Bumblebee

Nufsan skrev 2008-02-29 10:28:32 följande:

vit skjorta ska min ha, men grabben rosa :)
    Jo, vit skjorta hade jag nog tänkt till m2b, men rosa väst och plastrong var ju fint till. Vilken färg på kostymen var ju den svåra frågan...
  • The Bumblebee

augustibrud08 skrev 2008-02-29 10:49:31 följande:

Min m2b kommer att ha en beige kostym, vit skjorta, cremefärgad väst och ljusrosa plastrong - det är verkligen jättesnyggt!!! Han var inte helt övertygad om den rosa plastrongen men när både jag och min syster tyckte det så kände han sig lugnare och nu blir det så. Jag kommer att ha vita och rosa blommor och klänning i ivory. Åh, va fina vi kommer bli!!!
    Det lät jättefint, verkligen! Du har ingen bild?
  • The Bumblebee

fitforfight skrev 2008-02-29 11:02:47 följande:

den va jättesöt! den på cubus har lång arm och e ganska mycket rosa vi har rosa som tema ,men jag kan inte bestämma mig för vad lillgrabben ska ha. han är bara 1,5 år då så jag vill inte att han ska ha nåt som är obekvämt.The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:45:15 följande:
    Så känner jag oxå. Mina grabbar kommer att vara starx över 2 resp. 3 år och är inga stillasittande filurer De måste få ha kläder som de själva är bekväma i. Tyckte att kläderna på Ellos var lagomt mycket "finkläder" men ändå lediga så barnen kan busa. Plus att de kommer att kunna använda dem på kalas senare på sommaren.
  • The Bumblebee

Blondie77 skrev 2008-02-29 11:24:16 följande:

Någon som har nått tips på vart man kan få tag på ett vitt lite "sexigare" nattlinne? och då menar jag inte porrigt utan mer "vackert" :)
    Vart går gränsen däremellan? Sexig å porrig menar jag Tycker faktiskt att det finns söta (inte porriga ) på sidorna som oxå säljer lite mer "vågade" underkläder.
  • The Bumblebee

fitforfight:
    Vicka schyssta kläder det fanns där! *asg* Kanske ska man köpa sig en genomskinlig bodystocking till bröllopsnatten istället

• The Bumblebee

2008-08-09 skrev 2008-03-01 15:40:26 följande:

Vilka platser i sverige finns bauhaus då? Lät ju jättebilligt ju!
    Om jag inte missminner mig så ska de öppna i Sundsvall/Birsta nu. Så då får du passa på att sprina in dit om du ska på IKEA
  • The Bumblebee

SusanneLee skrev 2008-03-02 12:30:25 följande:

Vi ska gifta oss borgerligt! Har en kompis från England som ska sjunga ett par sånger under vigselceremonin.När det gäller presenter så kan man önska sig "delar" av bröllopet. T.ex. har vi önskat oss bröllopsnatten så min mamma kommer att betala två nätter i svit på hotell åt oss!
    Nu ska vi ha kuvertavgift - men annars var ditt förslag om att önska sig delar av bröllopet supersmart ju!
  • The Bumblebee

helene306 skrev 2008-03-04 22:12:18 följande:

Jag kan annars tycka det är väldigt fint när gästerna blåser såpbubblor. Å andra sidan kan de ge fläckar på kläderna.... Dumt förslag
    Finns särskilda såpbubblor att köpa som inte ska ge fläckar på kläderna. Vi ska köra på såpbubblor Men tror att det kommer att bli riskastning oxå.
  • The Bumblebee

Troll1 skrev 2008-03-16 17:26:36 följande:

Bellanote: Welcome to the jungle då, eller? Eller White wedding kanske med vadhannuhette.
    Billy Idol - min husgud!
  • The Bumblebee

Troll1 skrev 2008-03-16 19:01:55 följande:

The Bumblebee skrev 2008-03-16 19:00:54 följande:En kompis fick sjunga in den (cd) på sitt bröllop!
    F-n vad kul!
    Sista bröllopet vi var på hade brudgummen fått sjunga in "Touch me" på svensexan och den spelades förstås upp på bröllopsfesten Gissa om vi garvade... Hade nog hellre sjungit White wedding!
  • The Bumblebee

Orkar inte läsa tillbaka i tråden... Ni kanske kan vara snälla å berätta för mig istället.

Vilka sidor är det som ni beställt prover från?

• The Bumblebee

Nu finns det billiga små dukar (10 kr), löpare (20 kr) och tabletter på Dollarstore. I färgerna rosa, turkos och grönt.

Jag funderar på att lägga lakan (Ikea) som bordsduk och sedan istället för att ha löpare ovanpå, lägga små kvadratiska dukar lite här å var på borden.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-